Click to go to Forum Home Click to go to maXbimmer Home

Go Back   maXbimmer Forums > Multimedia > Rides
User Name
Password


Welcome to Maxbimmer.com!

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

Reply
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 11-14-2006, 12:23 PM   #61
Blades
Your opinion is to long
 
Blades's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Mississauga
Posts: 5,344
Quote:
Originally Posted by BennyL
fine, dont invite me
im afraid of my ass bein violated if you come .. reasons why panda wasnt invited either.
__________________
-=[ BL/\DES ]=-



All it takes is one bad day to reduce the sanest man alive to lunacy. Thats how far the world is from where i am. just one bad day. - Unknown
Blades is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 12:34 PM   #62
Axxe
Over 9 F**KING THOUSAND!!
 
Axxe's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Oakville
Posts: 9,765
Arek, holla back!! I'm PM'ing you my MSNzors.
__________________

S52|ZF|TRM Coilovers 670/895|Staggered 18" 5's
Axxe is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 01:41 PM   #63
Panda Speed
Shift This
 
Panda Speed's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Thornhill
Posts: 330
benny u better come i need protection! LOL well i dont but i girls do
And u gotta see the crapass paintjob this guy did on the car, terrriblee! But the vert will be looking sexy come spring time AWWW yeah
__________________
Cheers!


Panda Speed is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 01:42 PM   #64
BMW_7
Econobimmer Racing
 
BMW_7's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Kiev
Posts: 8,351
Send a message via AIM to BMW_7 Send a message via MSN to BMW_7
damn looks like i wont be able to make it, I got a huuuuge ass project to do. It's that crazy time before the exams...Time to stock up on red bull's..
BMW_7 is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 02:48 PM   #65
Panda Speed
Shift This
 
Panda Speed's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Thornhill
Posts: 330
Quote:
Originally Posted by BMW_7
damn looks like i wont be able to make it, I got a huuuuge ass project to do. It's that crazy time before the exams...Time to stock up on red bull's..
Be careful, i have the tendency to get enough red bulls come exam, midterms and essays, and that shit ****s you up! LOL Don't get addicted!
__________________
Cheers!


Panda Speed is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 09:01 PM   #66
rost12
big 'n' shiney
 
Join Date: Apr 2003
Location: London, UK
Posts: 488
Holy...

Hey guys, look!








Panda Speed, you have 5 minutes to escape while the boyz are distracted Run fer yer life.
__________________
2004 996 C4Supercharged track-ho
2008 C6 RS6 wrong-hand-drive
2010 997 GT3.2 fridge on wheels
rost12 is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 09:33 PM   #67
Panda Speed
Shift This
 
Panda Speed's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Thornhill
Posts: 330
LOL!! OMG im running im running!
__________________
Cheers!


Panda Speed is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 09:38 PM   #68
Blades
Your opinion is to long
 
Blades's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Mississauga
Posts: 5,344
Quote:
Originally Posted by rost12
Holy...

Hey guys, look!



benny .. can you do that ^

your invited friday if you can

side note: im into asians .. not blond bimbos
__________________
-=[ BL/\DES ]=-



All it takes is one bad day to reduce the sanest man alive to lunacy. Thats how far the world is from where i am. just one bad day. - Unknown
Blades is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 09:44 PM   #69
Boots R
Boots, not boost
 
Boots R's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Brampton
Posts: 11,031
Quote:
Originally Posted by Blades

side note: im into asians .. not blond bimbos
i'm into whatevers available
Boots R is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2006, 09:50 PM   #70
Panda Speed
Shift This
 
Panda Speed's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Thornhill
Posts: 330
HAHAHHA boots, way to go slick
__________________
Cheers!


Panda Speed is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2006, 01:02 PM   #71
NateoriouS
Nateorious C.A.G
 
NateoriouS's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Megacity
Posts: 2,219
Nice Rides..!!!..

-WELCOME.. to Max
__________________


'88 E30 325i sold
'88 E30 325i 2.7 stroker sold
'95 E36 318i sold
'94 E36 325ic Cabriolet sold
'87 Mazda RX-7 Turbo II sold
'96 E36 328i Cabriolet - sold
'92 Mazda Miata Black Nardi Edition sold
'98 E36 M3 Cabriolet -

"Float like a Cadillac, Sting like a BEAMER" ... ... Lightning McQueen
NateoriouS is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2006, 06:16 PM   #72
JMW
Pole busted to boosted.
 
JMW's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Mississauga/ Nottingham England
Posts: 2,832
im into shockers lmfao and smagma lmfao
__________________

Official Team BIMMERSPORTAUTOMOTIVE vehicle owner.
support: thanks to. Bimmersport automotive and audio 2 go (ATG motoring)


Quote:
Originally Posted by junaid
"i saw your car there when i was there a few weeks ago, looks absolutely stunning man. I think i popped a ****ing boner, that paint looks sick
JMW is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2006, 06:20 PM   #73
Axxe
Over 9 F**KING THOUSAND!!
 
Axxe's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Oakville
Posts: 9,765
I'm into Neil
__________________

S52|ZF|TRM Coilovers 670/895|Staggered 18" 5's
Axxe is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2006, 06:36 PM   #74
KaschmirBeige3
Comfortably Numb
 
KaschmirBeige3's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Queens, NYC
Posts: 1,121
Send a message via AIM to KaschmirBeige3
Nice stable you and your family have there. Welcome to the forums.
__________________
Bobby
'05 Skyline 350GT 6MT - Ivory Pearl/Stone
KaschmirBeige3 is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2006, 06:40 PM   #75
Panda Speed
Shift This
 
Panda Speed's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Thornhill
Posts: 330
Thanks hun Im mad addicted. Look out for the 330 it should be up on the forums soon were most likely going to sell it and then see what else is in the waters
__________________
Cheers!


Panda Speed is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 03:40 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.