Click to go to Forum Home Click to go to maXbimmer Home

Go Back   maXbimmer Forums > Misc > Off-topic
User Name
Password


Welcome to Maxbimmer.com!

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

Reply
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 08-26-2012, 08:41 PM   #91
Robb
EX E30 M3 Owner
 
Robb's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: North York
Posts: 2,482


Rolled_Out ruled Lakeshore cruise in 2002.. LoL

Btw, I used to be a mod here from 2001-2003-ish..
Also got banned twice, and re-instated. LoL
Changed usernames from ROB89M3 to ROBM3 to Robb.

Last edited by Robb; 08-26-2012 at 08:47 PM.
Robb is offline   Reply With Quote
Old 08-26-2012, 09:09 PM   #92
Kal
maxRealtor
 
Join Date: Jul 2002
Location: Brampton, Ontario
Posts: 3,756
Send a message via MSN to Kal
I don't post much anymore but I still creep ...
Max is the reason why I've owned 4 BMW's now

Good times.
Kal is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 10:29 AM   #93
Gamite
Moderator
 
Gamite's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Toronto
Posts: 21,082
I heard about this thread from Jay, thought I would put my 2 cents.
__________________
www.gamite.net

Gamite is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 10:35 AM   #94
BigD
the misanthropist
 
BigD's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: a house
Posts: 6,240
Quote:
Originally Posted by Gamite View Post
I heard about this thread from Jay, thought I would put my 2 cents.
But you were too cheap?
__________________
BigD is online now   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 10:50 AM   #95
Gamite
Moderator
 
Gamite's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Toronto
Posts: 21,082
yeah, so I took it back.
__________________
www.gamite.net

Gamite is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 05:31 PM   #96
Phantom
Automation geek
 
Phantom's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Around
Posts: 619
Quote:
Originally Posted by Gamite View Post
I heard about this thread from Jay, thought I would put my 2 cents.
Wow !! Hiya Gammy!! Been what.... 10 yrs? yikes !!
__________________
The Dark Side----Mystical, Unexplained, Frightening........
Phantom is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 06:35 PM   #97
e30_kid89
The Afro-stig
 
e30_kid89's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: TDot West End
Posts: 4,607
Send a message via MSN to e30_kid89
Quote:
Originally Posted by craz azn View Post
LOL I still remember when a bunch of us maX guys went to go see the drifto fast and furious in theatres, man that shit was hilarious, just all of us constantly cutting up the movie hahahaa... the audience must have been pissed!
Hey! I went to that!!! New-school OG status? lolol
__________________
e30_kid89 is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 08:32 PM   #98
BigD
the misanthropist
 
BigD's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: a house
Posts: 6,240
Quote:
Originally Posted by e30_kid89 View Post
Hey! I went to that!!! New-school OG status? lolol
You're legit enough to be an honorary OG.
__________________
BigD is online now   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 09:43 PM   #99
WASABI
OG
 
Join Date: Mar 2002
Location: Mavis
Posts: 3,222
Still lurking. Ya, it's been a while.
WASABI is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 11:11 PM   #100
lvan
6th Gear Member
 
lvan's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Location
Posts: 5,237
Send a message via MSN to lvan
Quote:
Originally Posted by Robb View Post
Rolled_Out ruled Lakeshore cruise in 2002.. LoL

Btw, I used to be a mod here from 2001-2003-ish..
Also got banned twice, and re-instated. LoL
Changed usernames from ROB89M3 to ROBM3 to Robb.
Yeah I do remember that. Do you remember my first post on DTM in 2002 and you advised me to join max. I always wonder what happened to DTM, I mean why it died so bad?
__________________
-2013 Mercedes Benz C300 Sport
-2006 Bianchi Reparto Corse - Handmade in Italy (Does your bike need a pro-tune up? PM ME)
-1991 BMW 318i (SOLD)
lvan is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 11:14 PM   #101
Robb
EX E30 M3 Owner
 
Robb's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: North York
Posts: 2,482
Quote:
Originally Posted by lvan View Post
Yeah I do remember that. Do you remember my first post on DTM in 2002 and you advised me to join max. I always wonder what happened to DTM, I mean why it died so bad?
No idea. I think because and BMW pulled out of DTM series.. plus many other BMW forums were started...

Btw, who remembers teutonic.ca and dscr.net or torontostreetracing.com ? LoL

http://www.youtube.com/watch?v=Q9lpckKg-2A

Last edited by Robb; 08-27-2012 at 11:22 PM.
Robb is offline   Reply With Quote
Old 08-27-2012, 11:50 PM   #102
Bimmer Heaven
MaXsponsor
 
Bimmer Heaven's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Milton
Posts: 15,151
Quote:
Originally Posted by Razkal View Post
Let's get this OG meet going and we will do a drive to the forks or something with nice twisties. A quick meet to shake hands and then we drive. Parking lots get real boring after 60 minutes...
+1 on that idea! I'm down for it!!!
__________________
BIMMER HEAVEN
Specialized in BMW recycling, all OEM used parts
Up to 90% off new cost!!!
Most models E30 E36 E46 E90 E92 E93 E34 E39 E60 E32 E38 E65 E66 X3 X5 M3 M5 Z4


Etobicoke location opening SOON!!!!

Call 11-8PM 416 821-2578
New inventory daily. 50+ cars in stock!
Bimmer Heaven is offline   Reply With Quote
Old 08-28-2012, 09:47 AM   #103
Rolled_Out
Just chillin...
 
Rolled_Out's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Location: toronto
Posts: 4,099
Quote:
Originally Posted by Robb View Post
Rolled_Out ruled Lakeshore cruise in 2002.. LoL

Btw, I used to be a mod here from 2001-2003-ish..
Also got banned twice, and re-instated. LoL
Changed usernames from ROB89M3 to ROBM3 to Robb.
what did i do? race vlad? god that was forever ago! What a difference 10 years makes... lol
__________________
"**** the haters...we have no competition"
Rolled_Out is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2012, 01:42 PM   #104
BMW BMXer
Wants a 350 Blazer.
 
BMW BMXer's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Location: Mississauga
Posts: 7,761
Send a message via ICQ to BMW BMXer Send a message via AIM to BMW BMXer Send a message via MSN to BMW BMXer Send a message via Yahoo to BMW BMXer
Forgot about Shamis... didn't he have a video of him and some broad on a Zebra chair or something?

Quote:
Originally Posted by E36is View Post
What ever happened to these OG members:

GQ (neil)
Supercharged e36 Neil?


Quote:
Originally Posted by WASABI View Post
Still lurking. Ya, it's been a while.
Oh my god.
__________________

Stanceiseverything.com
BMW BMXer is offline   Reply With Quote
Old 08-30-2012, 02:37 AM   #105
rendered
6th Gear Member
 
Join Date: Mar 2003
Location: Toronto, ON
Posts: 1,746
Whut up OG's and friends

just realized I joined 03/03/03... Don't think it gets any more OG' than this.
rendered is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 09:27 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2015