Click to go to Forum Home Click to go to maXbimmer Home

Go Back   maXbimmer Forums > General > Sightings
User Name
Password


Welcome to Maxbimmer.com!

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

Reply
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 04-06-2012, 08:42 PM   #1
AlpWhitE46
is a pimp
 
AlpWhitE46's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Etobicoke
Posts: 9,093
Send a message via MSN to AlpWhitE46
Estoril Blue E36 m3 - shaver av - maxbimmer sticker?

I see it parked at that house a lot... whose ride is it on here?
AlpWhitE46 is online now   Reply With Quote
Old 04-07-2012, 04:57 AM   #2
EuroSpec_92
MPOWER
 
EuroSpec_92's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mississauga
Posts: 348
Thats me mann, and i always drive by your house, cuz of the construction on burnhamthorpe
__________________

99 Estoril M3
EuroSpec_92 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2012, 10:02 AM   #3
AlpWhitE46
is a pimp
 
AlpWhitE46's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Etobicoke
Posts: 9,093
Send a message via MSN to AlpWhitE46
Yeah and the lame new speed bumps on shaver lol...
Is that your buddies house on shaver?
AlpWhitE46 is online now   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 05:51 AM   #4
EuroSpec_92
MPOWER
 
EuroSpec_92's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mississauga
Posts: 348
yupp thats my buddies house, lmao those speed bumps are his fault and some yellow mustang or something, they got a letter noting that there have been many complaints about a silver audi flying up and down the street.
__________________

99 Estoril M3
EuroSpec_92 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2012, 01:38 PM   #5
AlpWhitE46
is a pimp
 
AlpWhitE46's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Etobicoke
Posts: 9,093
Send a message via MSN to AlpWhitE46
lol, damnit!

he does it on my street now too... i don't even know how because its one of the worst streets ever... so bumpy.

You are there a lot, its like you live there
AlpWhitE46 is online now   Reply With Quote
Old 04-09-2012, 02:31 AM   #6
EuroSpec_92
MPOWER
 
EuroSpec_92's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mississauga
Posts: 348
lol nahh its alot of coincidence, his car breaking down and me having to fix it, as well as just dumping my car there and taking 1 car
__________________

99 Estoril M3
EuroSpec_92 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2012, 10:06 AM   #7
328IScreamer
6th Gear Member
 
328IScreamer's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: chatham ontario
Posts: 1,677
I know that car haha

How is she car treating you?
__________________
328IScreamer is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2012, 07:42 PM   #8
AlpWhitE46
is a pimp
 
AlpWhitE46's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Etobicoke
Posts: 9,093
Send a message via MSN to AlpWhitE46
Is his car supposed to sound like that? when i hear it sounds really weird ?
AlpWhitE46 is online now   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 01:37 AM   #9
bmw.ae
DO U EVEN SHIFT BRO?
 
bmw.ae's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: YORKVILLE
Posts: 115
lol eurospec was my only mb friend for time lol i dont even kno how that happened lol
__________________
2001 330 cabrio - current DD
1996 civic si w/b16a2 - sold
1994 325i cabrio - sold
1994 320i sedan - RIP
2004 mazda 6 - RIP
1994 mazda mx6 mystere -sold
2000 chrysler neon - sold
1993 honda civic dx coupe - sold
1989 nissan 240sx - RIP
1989 honda civic si (ef) x 2 - sold/seized
bmw.ae is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 01:44 AM   #10
EuroSpec_92
MPOWER
 
EuroSpec_92's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mississauga
Posts: 348
Quote:
Originally Posted by 328IScreamer View Post
I know that car haha

How is she car treating you?
Shes been good, drinking away at my wallet, blew a tire on the 401 a month ago lol (rear), lowered it, blacked out grilles, had the seats re-stained, out ran cops, lol and shes going to be seeing boost soon. Shes been great!
__________________

99 Estoril M3
EuroSpec_92 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 01:47 AM   #11
EuroSpec_92
MPOWER
 
EuroSpec_92's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mississauga
Posts: 348
Quote:
Originally Posted by AlpWhitE46 View Post
Is his car supposed to sound like that? when i hear it sounds really weird ?
Nope lmao, he swapped in a china K03 because his had so much shaft play and was drinking oil, somehow the china turbo isnt exactly the same as OEM (sarcasm) and it keeps burning out the manifold-to-turbo gasket. So i call it the diesel tractor!
__________________

99 Estoril M3
EuroSpec_92 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 01:49 AM   #12
EuroSpec_92
MPOWER
 
EuroSpec_92's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mississauga
Posts: 348
Quote:
Originally Posted by bmw.ae View Post
lol eurospec was my only mb friend for time lol i dont even kno how that happened lol
Maybe you added me cause i had a 328 cabby
__________________

99 Estoril M3
EuroSpec_92 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 01:56 AM   #13
BADRAT
badratart.com
 
BADRAT's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Etobicoke
Posts: 95
holy shit. 3 members super close, I'm 161 shaver. and you may have noticed the nice ride across the street from me, my neighbour just picked it up from the states and will probably be posting here as well. wicked

Sent from my BlackBerry Runtime for Android Apps using Tapatalk
__________________
BADRAT is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 02:16 AM   #14
EuroSpec_92
MPOWER
 
EuroSpec_92's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Mississauga
Posts: 348
Quote:
Originally Posted by BADRAT View Post
holy shit. 3 members super close, I'm 161 shaver. and you may have noticed the nice ride across the street from me, my neighbour just picked it up from the states and will probably be posting here as well. wicked

Sent from my BlackBerry Runtime for Android Apps using Tapatalk
i never pass that part of shaver because of all the speed bumps, ill cut down smithwood hehe soo never seen that ride, although i do recall seeing a white ti around there, crosswalk area
__________________

99 Estoril M3
EuroSpec_92 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2012, 02:32 AM   #15
BADRAT
badratart.com
 
BADRAT's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Location: Etobicoke
Posts: 95
yeah haha I do the same, I hate my street now. ill hit laurel if going west, or ill do swan if going east. I know the ti you're talking about, I'm just south of the crosswalk, the house with the empty lot

Sent from my BlackBerry Runtime for Android Apps using Tapatalk
__________________
BADRAT is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 12:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2014