Click to go to Forum Home Click to go to maXbimmer Home

Go Back   maXbimmer Forums > Misc > Off-topic
User Name
Password


Welcome to Maxbimmer.com!

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

Reply
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 12-20-2008, 07:29 PM   #16
Jim .E.
E90 n00b
 
Jim .E.'s Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Location: Brampton
Posts: 6,674


Quote:
Originally Posted by JMW View Post
bumppyyy
lol bumping your own post is sad! hahaha but it looks good
Jim .E. is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2008, 09:03 AM   #17
Trouble65
6th Gear Member
 
Join Date: Aug 2008
Location: Niagara Region
Posts: 1,790
Looks like a good job, however not liking it.
Trouble65 is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2008, 10:22 AM   #18
Mr seville
6th Gear Member
 
Mr seville's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: places
Posts: 4,851
looks great man ur making me jealous...friggen 3 ft of snow here lol
Mr seville is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2008, 05:51 PM   #19
JMW
Pole busted to boosted.
 
JMW's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Mississauga/ Nottingham England
Posts: 2,831
lmfao bro, i take a flight back to canada tomorrow.........sooo ill be in the same boat as most on here.
Gunna be even worse goin to the shop and just staring at my boosted m3 that i cant even drive haha
__________________

Official Team BIMMERSPORTAUTOMOTIVE vehicle owner.
support: thanks to. Bimmersport automotive and audio 2 go (ATG motoring)


Quote:
Originally Posted by junaid
"i saw your car there when i was there a few weeks ago, looks absolutely stunning man. I think i popped a ****ing boner, that paint looks sick
JMW is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2008, 06:09 PM   #20
Mr seville
6th Gear Member
 
Mr seville's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: places
Posts: 4,851
Quote:
Originally Posted by JMW View Post
lmfao bro, i take a flight back to canada tomorrow.........sooo ill be in the same boat as most on here.
Gunna be even worse goin to the shop and just staring at my boosted m3 that i cant even drive haha
...bummer
Mr seville is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 07:55 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2015