Click to go to Forum Home Click to go to maXbimmer Home

Go Back   maXbimmer Forums > Misc > Off-topic
User Name
Password


Welcome to Maxbimmer.com!

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

Reply
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 11-27-2008, 12:44 PM   #1
El Gato Liso
6th Gear Member
 
El Gato Liso's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Brampton
Posts: 3,151
Wrong but funny #2 *potential NWS banner*



LLOOLL

this is quite funny hahahaha

and...i no not no how to link videos
__________________
R.I.P. E30

Last edited by El Gato Liso; 11-27-2008 at 12:47 PM.
El Gato Liso is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2008, 01:24 PM   #2
AceOfSpades
♠ ♠ ♠
 
AceOfSpades's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Creston, Iowa
Posts: 4,170
Tempted, but i would not post comments that would send me straight to an FBI watch list
AceOfSpades is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2008, 01:34 PM   #3
Fel
Not Banned
 
Fel's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Schomberg
Posts: 4,316
lol... epic remix
__________________
Fel is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2008, 02:42 PM   #4
sirex
King Sirex
 
Join Date: Aug 2002
Location: Toronto
Posts: 9,850
hahahahah sick
__________________
sirex is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2008, 02:59 PM   #5
Bullet Ride
Cars in Perpetual Repair
 
Bullet Ride's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Guelph
Posts: 5,824
lmao.
I hate lil jon lol.
__________________
Bullet Ride is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2008, 07:15 PM   #6
davericher20
black and blue
 
davericher20's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: 2 storey 3 bedroom 1 car garage
Posts: 3,608
that was awesome
__________________


Quote:
Originally Posted by JINT View Post
Some people have serious track experience from the cruise, so what is fast to you, isn't fast to them.
davericher20 is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2008, 07:56 PM   #7
Mikeee46coup
6th Gear Member
 
Join Date: Feb 2005
Location: Waterloo/Mississauga
Posts: 1,405
that kid seriously creeps me out
__________________

DPE Wheels, H&R Cupkit, M3 Interior...too many mods to list.
Mikeee46coup is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2008, 11:11 PM   #8
Bimmer Heaven
MaXsponsor
 
Bimmer Heaven's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Ontario
Posts: 15,181
Oh boy... But still ROFL!!!!
__________________
BIMMER HEAVEN
Specialized in BMW recycling, all OEM used parts
Up to 90% off new cost!!!
Most models E30 E36 E46 E90 E92 E93 E34 E39 E60 E32 E38 E65 E66 X3 X5 M3 M5 Z4


Etobicoke location opening mid June!!!!

Call 11-8PM 416 821-2578
New inventory daily. 50+ cars in stock!
Bimmer Heaven is online now   Reply With Quote
Old 11-28-2008, 12:40 AM   #9
coolhand
Banned
 
coolhand's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: Mississauga
Posts: 3,470
Gotta do the cooking by the book.
coolhand is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2008, 09:11 AM   #10
slimjim
Almost Sideways
 
Join Date: Nov 2007
Location: canada
Posts: 1,876
Quote:
Originally Posted by dinan_m5 View Post
lmao.
I hate lil jon lol.
+1.
__________________
slimjim is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2008, 11:05 AM   #11
VSanj
6th Gear Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Bramladesh!!
Posts: 4,331
Quote:
Originally Posted by coolhand View Post
Gotta do the cooking by the book.
YEEAAAAAAAAAAHHHHHHHH..................lol
__________________
http://img186.imageshack.us/img186/11/vsanjsigdw5.jpg
VSanj is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2008, 11:17 AM   #12
AceOfSpades
♠ ♠ ♠
 
AceOfSpades's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Creston, Iowa
Posts: 4,170
Quote:
Originally Posted by vsanj View Post
yeeaaaaaaaaaahhhhhhhh..................lol
lmfao :d
AceOfSpades is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2008, 09:00 PM   #13
europrince
6th Gear Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: North York
Posts: 6,729
lmfao
europrince is offline   Reply With Quote
Old 11-28-2008, 09:26 PM   #14
A~G
Car Payment Free
 
A~G's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: Toronto
Posts: 7,581
Send a message via MSN to A~G
thats freakin' awesome....
__________________



A~G

Man who run in front of car get tired.
Man who run behind car get exhausted.
A~G is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 01:28 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2015