maXbimmer Forums

maXbimmer Forums (http://www.maxbimmer.com/forums/index.php)
-   Global MaXbimmer (http://www.maxbimmer.com/forums/forumdisplay.php?f=6)
-   -   BMWCC Autocross Sunday Sept 14 (http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=21234)

330DTM 09-11-2003 01:54 PM

BMWCC Autocross Sunday Sept 14
 
So who's coming to the autocross this weekend?

I'm going to try my best to make it since I have a busy weekend.

Location is the at the usual spot:

MDS Sciex Parking lot located at 71 Four Valley Drive, Concord (Hwy 400 & Langstaff).

I believe the event starts at 9:00am but they prefer you to come 30 minutes earlier for registration.

KIRASIR 09-11-2003 02:38 PM

If I get some kind of brakes on my car, I'll be there.

SL

Soldo 09-11-2003 02:39 PM

SHIT!
i hope i can make it out this time, i'm gonna have to go to work, but i dunno if i wanna beat the hell outta it just yet!

EMPOWERD 09-11-2003 03:31 PM

I"m in. Don't know what car though.:confused:

jm1602 09-11-2003 04:01 PM

Maybe
 
Come out and watch in the morning.

STALKER 09-11-2003 05:00 PM

I will do my best.

bmwm5lover 09-11-2003 09:52 PM

i might come and watch.

ROBM3 09-11-2003 10:29 PM

I am there ! This time I'm going to sleep early Saturday night....

*sleep*

BMW_7 09-12-2003 12:13 AM

I'm gonna embarras myself even more with my wide ass tires.

Oh well, it's all fun! *th-up*

tlaselva 09-12-2003 03:31 AM

I'll be there! *th-up*

Autotechnica 09-12-2003 09:16 PM

Can't make it, my inner control arm bushings are completely shot. It's dangerous for me to drive any faster than 70km/h. When I turn it sounds like my wheel is going to fall off.

I ordered the parts, but it has been delayed for more than 1 month.

Looks like I wasted most of the BMWCC membership this year! I'm starting to feel the sting of maintaining a modified BMW.

Bry

M3ntal Kev 09-12-2003 10:28 PM

Quote:

Originally posted by ROBM3
I am there ! This time I'm going to sleep early Saturday night....

*sleep*

Yeah... right... I don't know if they'll let you slide through the course backwards... I guess its not necessarily against the rules... :D


I'll be there as usual. *wave*

notjoe 09-13-2003 02:56 PM

I'm going to come and check it out. I want to join next year!

thinair 09-13-2003 11:09 PM

I'll be there!

bmwm5lover 09-13-2003 11:27 PM

i wont be able to swing by, too many damn ASSignments!


All times are GMT -4. The time now is 10:25 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.