maXbimmer Forums

maXbimmer Forums (http://www.maxbimmer.com/forums/index.php)
-   Off-topic (http://www.maxbimmer.com/forums/forumdisplay.php?f=4)
-   -   Anti-Radiation Safety Enhansing Wideband Insulating Phone Extender! MUST LOOOOOK!!!! (http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=4875)

SickFinga 08-19-2002 08:04 PM

Anti-Radiation Safety Enhansing Wideband Insulating Phone Extender! MUST LOOOOOK!!!!
 
For sale. Last one. Complitelly Sold Out!!!!!! Bid, no time to think!!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...tem=1374860244

hawai-Ian 08-19-2002 08:11 PM

hahaha and who is the model in the pic, a maxbimmer member? hahaha that IS sick hahaha

thinair 08-19-2002 08:12 PM

:D
That's awesome, did you create that yourself?
lol

you'd make millions, but unfortunately (for you), i didn't see any copyright or patent info, so I'm going to start my own business creating the same product, but better (they'll be yellow and with stickers), and put you out of business!

SickFinga 08-19-2002 08:22 PM

nah I stole it :D
just posted on ebay.
I wish I had imagination like that.

thinair 08-19-2002 08:30 PM

that'd be cool if someone actually bid on it.

would you actually mail them out toilet paper cores?:P

SickFinga 08-19-2002 08:32 PM

Quote:

Originally posted by thinair
that'd be cool if someone actually bid on it.

would you actually mail them out toilet paper cores?:P

yeah, why not

Jon@Bimmersport 08-19-2002 11:45 PM

Quote:

Originally posted by SickFinga


yeah, why not


LOL! im gonna get some stupid homo i know to bid(e36_freak...LOL JKS BUDDY)

motoyen 08-20-2002 08:58 PM

LMAO! I love at the bottom where it says the product comes safety wrapped in 150 feet of tissue.

e36_freak 08-21-2002 12:16 AM

1 Attachment(s)
Quote:

Originally posted by E46_lover



LOL! im gonna get some stupid homo i know to bid(e36_freak...LOL JKS BUDDY)

HEY HEY!! i'm not the one asking maxbimmer for mental help.....
LoL

Polish 08-21-2002 01:05 PM

LOL, oh shit jonny, hahah, ripped *par-t*

hawai-Ian 08-21-2002 01:10 PM

Quote:

Originally posted by e36_freak


HEY HEY!! i'm not the one asking maxbimmer for mental help.....
LoL

o/t: btw how did you manage rounding up two g/f lol *smoke*


All times are GMT -4. The time now is 09:48 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2017