maXbimmer Forums

maXbimmer Forums (http://www.maxbimmer.com/forums/index.php)
-   Off-topic (http://www.maxbimmer.com/forums/forumdisplay.php?f=4)
-   -   House Party!! (http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=65205)

e36chick 01-30-2006 10:19 PM

House Party!!
 
Hey everyone,

Just to let you know that there is going to be a house party on Saturday
February 4th, 2006 held by me > Sharon and my sister Samantha at our
place....everyone is invited, the cover is 5 bucks OR bring your own
booze...it starts at 9...and the occasion is open to
interpretation....chinese new year, valentines day, black history month,
whatever you want...lol....
e mail or msn if you are showing up/ want directions etc.

msn: one_hot_z@hotmail.com

***Bring friends, but not thieves!***

BMW_7 01-30-2006 10:20 PM

first post for lease

ibSausagefest :P

e36chick 01-30-2006 10:20 PM

PS: Justin is coming.

Justin e36 01-30-2006 10:33 PM

Great, you used me as a marketing ploy. *mumble*

sloveniaboy 01-30-2006 10:48 PM

*par-t* what is the booze situation for the 5 bucks?

1BADRIDE 01-30-2006 10:50 PM

^^^

Funny

:D

Proliphic 01-30-2006 10:59 PM

I might be up for it..

Mitch555 01-30-2006 11:01 PM

Quote:

Originally Posted by e36chick
PS: Justin is coming.

Not coming.

Justin e36 01-30-2006 11:08 PM

Quote:

Originally Posted by Mitch555
Not coming.

Don't lie. You wuv me, you know it.

sirex 01-30-2006 11:29 PM

ill come only if we can have a discussion relating to highway traffic cameras !!!!!


lol, lets wear name tags.. ... on second thought.... ill probably get sacked in the face.

Understated 01-30-2006 11:55 PM

LMFAO @ name tags :D

do this in the summer.....when i DON'T have midterms *sad*

propr'one 01-30-2006 11:58 PM

I'd like to come by and say hi, haven't quite managed to meet everyone yet:)

edit: bobby dont be a ****ing pussy:D

paul christians 01-31-2006 12:45 AM

^^^how do you meet people anyway?????you just show up man and say HI I am PROPANE.....hehehe.

propr'one 01-31-2006 12:59 AM

well i usually open with a joke about how paul is evil and insane, then make random reference to bobby hill, and try to make as big an ass out of myself as possible. people tend to recognize me very quickly:D

paul christians 01-31-2006 01:03 AM

^^^^I am evil...hehehe...

BlitzSix 01-31-2006 01:04 AM

Is it just for max poeple? or it's mostly your freinds but ppl form max can come ?

propr'one 01-31-2006 01:05 AM

blitz wants to know if he should bring the BIG gun

BMWFORLIFE 01-31-2006 01:09 AM

im comming naked....just kidding...damn sharon i would be there for sure...but its my b-day sat and im having a huge party of my own at school....

can u have the party next week....

Understated 01-31-2006 01:17 AM

Quote:

Originally Posted by proprone
I'd like to come by and say hi, haven't quite managed to meet everyone yet:)

edit: bobby dont be a ****ing pussy:D

sorry at ryerson, we try to pass our exams*wave* jk(if only that was true *sad* )

BlitzSix 01-31-2006 01:43 AM

Quote:

Originally Posted by Superman87
sorry at ryerson, we try to pass our exams*wave*

Here at U of T, we can pass Ryerson exams after downing a fifth of vodka

:D :D :D

propr'one 01-31-2006 03:42 AM

blitz is serious. if you ever want me to write your exams, buy a fifth..

///MAC 01-31-2006 10:03 AM

PAUL ahahahah oh man, hahahah your too much...

jstalin 01-31-2006 10:19 AM

A 5$ entry fee? A bit too bourgeois for me :P

BMWFORLIFE 01-31-2006 10:29 AM

no one said anything about 5 bucks......COUNT ME OUT.....what is this cover bullshit....*no-no*

JK

e36chick 01-31-2006 11:04 AM

hahaha....you guys are jokes!

-the 5$ is if you want to drink, i won't buy booze for 50+ people on my own. If you dont want to pay, just bring your own drinks. for 5$ you get to drink what we have here, i'm going to buy the standard, beer and rum/vodka etc. at this point it seems like most people are doing BYOB...which works out nicely...just let me know beforehand if you can which it will be, so i know how much to buy and stuff...


-most people coming are my/my sister's friends, but there will be a lot of new faces...hence this is a good chance to get to know people...so max members are invited as well!

-for whoever cant make it...no i cannot reschedule...there are already 30+ confirmed people... :P just come by anyway...are you REALLY going to be studying on a saturday night at 9, 10 pm?

thanks guys hope to see you all there! :)

ZiMMie 01-31-2006 11:09 AM

dependin on my workin schedule, I might drop by with couple friends.

BMWFORLIFE 01-31-2006 11:10 AM

can u throw a party next week ill be there for sure

Proliphic 01-31-2006 11:14 AM

then after we can all drive aimlessly around all drunk.. *wiggle* *shiner* *shiner*






j/k

E30 Girl 01-31-2006 11:15 AM

Randy and I will probably show up just need some directions.

Blades 01-31-2006 11:21 AM

*drink* im down ... where is it?

omid 01-31-2006 11:37 AM

damn. i would be up for it but my b-day is on the 3rd and i'm going to government on sat with friends to celebrate. i think this is the first maxhouseparty ever.

e36chick 01-31-2006 12:12 PM

everyone who needs directions and details add me to msn: one_hot_z@hotmail.com

///MAC 01-31-2006 12:25 PM

wow your brave, lol posting a party on the net, this could get wild...

e36chick 01-31-2006 12:41 PM

Quote:

Originally Posted by ///MAC
wow your brave, lol posting a party on the net, this could get wild...

i like that the Offtopic section can only be seen by max members...plus i'm not posting my address on the internet lol.

Jon@Bimmersport 01-31-2006 12:53 PM

but u will send it to ppl who email u, so same thing...lol

wats the girl/guy ratio??? lol

EuroSpectacle 01-31-2006 01:44 PM

Id go, but... A i dont really know you...

and B the other max members would get mad at me for abducting all of your sisters friends to a bedroom.

BMWFORLIFE 01-31-2006 01:52 PM

haah...eurospectacle----> REEEEEEEEELLLLLLLLAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXX

EuroSpectacle 01-31-2006 01:54 PM

LoL Im perfectly relaxed... but seriously, if i come all Gq'd out, the women will have no choice but to follow the tamberine man with the invisible tamberine.

EuroSpectacle 01-31-2006 01:55 PM

haha i make myself laugh.

BMWFORLIFE 01-31-2006 01:58 PM

ahahahahah


All times are GMT -4. The time now is 10:02 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2018