maXbimmer Forums

maXbimmer Forums (http://www.maxbimmer.com/forums/index.php)
-   Maxbimmer & Supporting Events (http://www.maxbimmer.com/forums/forumdisplay.php?f=140)
-   -   Meet Tonight August 18 @ 9:30pm (http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=20263)

moregothanshow 08-19-2003 07:33 PM

true!

Soldo 08-19-2003 11:49 PM

Agreed, but jon was too busy with one hand down his pants and the other one holding the camera video taping his first hand!!
Terry, bring MINI TERRY to more of the meets!!

Jon@Bimmersport 08-19-2003 11:59 PM

Quote:

Originally posted by SOLDOMATIC 325i
Agreed, but jon was too busy with one hand down his pants and the other one holding the camera video taping his first hand!!
Terry, bring MINI TERRY to more of the meets!!

you mean..michelle no?

hahahah

bmwm5lover 08-20-2003 12:22 AM

Quote:

Terry, bring MINI TERRY to more of the meets!!
hahahhahahah, allright :P,

Quote:

you mean..michelle no
hahahahhaha, its sooo true LOL

Shamis 08-21-2003 12:40 AM

hahaahah i was expecting a bigger turn out and then decided to go see freddy vs jason and i had a great night

and ya, im deffinatly not gay jon.... ive had more pussy the past 3 weeks then ull see in ur lifetime

You boys are big enouh to run your own meets, u dont need an organizer......

Soldo 08-21-2003 06:05 AM

hahahahahaha, alright settle down there CHEECH!
the only punnani i seen you with was those 2 lil cuties you brought with you to the movies!

Jon@Bimmersport 08-21-2003 06:10 AM

Quote:

Originally posted by SOLDOMATIC 325i
hahahahahaha, alright settle down there CHEECH!
the only punnani i seen you with was those 2 lil cuties you brought with you to the movies!

watch out...u never know with this wannabe gangster when he'll get his crew and bring their ak-47's with escalades rollin on 24's wit the bling bling yo..lol

hahahaha! shamis, your gay. the pussies u saw were the 2 guys u brought to the cruise.

Shamis 08-21-2003 07:57 AM

So u to are gangin up on me know hmmm

Well from what I can see u two are tough guys online

but u would never say that to me and my boys faces

I know who u are JON, your nothin no stop with the insults with u and soldo cause ur both a bunch of god dam nerds

I dont wanna hear your complainin

Soldo 08-21-2003 04:18 PM

Quote:

Originally posted by Shamis
So u to are gangin up on me know hmmm

Well from what I can see u two are tough guys online

but u would never say that to me and my boys faces

I know who u are JON, your nothin no stop with the insults with u and soldo cause ur both a bunch of god dam nerds

I dont wanna hear your complainin

hehehehehehe, CUTE, reallllllll CUTE!
;)
In no way am i trying to act tough, and have no worries, whatever i say online i can't say in person, no biggie!
I'm not tryin to start anything, but as far as callin us NERDS..........well me MAYBE, but callin JON a nerd is when i'm gonna have to draw the line!!
Jon is the COOOOOOOOLEST muthf***** i've EVER KNOWN!!
And sorry we can't be as cool as you and hotbox our rides all the time!
:(

Shamis 08-21-2003 11:21 PM

so then dont call me and my boys ****ing faggots online say it to our faces next time its not like i dont know who you are and you dont know me


WHAT YOU SAY ONLINE I WILL REMEMBER THE NEXT TIME I SEE YOU REMEMBER THAT

Jon@Bimmersport 08-22-2003 01:19 AM

Quote:

Originally posted by Shamis
so then dont call me and my boys ****ing faggots online say it to our faces next time its not like i dont know who you are and you dont know me


WHAT YOU SAY ONLINE I WILL REMEMBER THE NEXT TIME I SEE YOU REMEMBER THAT

dont start shit that u wont finish..ever.

if u really want to start something...i dont care, cuz im not going to waste time on wannabe thugs like you. wat are you gonna do? get your boyfriends and your gr 8 girl friends to kick my ass?


lol thanks soldo...this wannabe is jus actin tuff..but otherwise he'll be too busy sucking his b/f's cock and hot boxing in his lemon to bother.

Slowered318 08-22-2003 02:11 AM

I think all 3 of you can't get a decent piece of ass...

Let the flames begin! LOL

Jon@Bimmersport 08-22-2003 02:18 AM

Quote:

Originally posted by Slowered318
I think all 3 of you can't get a decent piece of ass...

Let the flames begin! LOL

dont start ryan

lol jk

i think the flames..HAVE begun..but im not posting anymore, shamis isnt worth any of the posts or time

Rolled_Out 08-22-2003 02:33 AM

shut the f uck up all of you.. you guys sound like a bunch of idiots.. relax

Jon@Bimmersport 08-22-2003 02:33 AM

Quote:

Originally posted by Rolled_Out
shut the f uck up all of you.. you guys sound like a bunch of idiots.. relax
shut up danny i'll **** u up so bad if u post again...man, **** u!








































P.S. im joking dont hurt me lol


All times are GMT -4. The time now is 11:50 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2018