maXbimmer Forums

maXbimmer Forums (http://www.maxbimmer.com/forums/index.php)
-   Rides (http://www.maxbimmer.com/forums/forumdisplay.php?f=5)
-   -   waxed my car today (http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=18546)

MP328 07-14-2003 01:53 AM

waxed my car today
 
1 Attachment(s)
me and my buddy were cleaning and waxing my car today. just the exterior and the engine bay. he works at some detailing place so brought all the good stuff they use at his place.


:mad: i hate my camera it's not even close to what it looks like in real life. and there was sunshine all day when i took the pics and here u would say it's gonna rain :(

MP328 07-14-2003 01:54 AM

1 Attachment(s)
2

MP328 07-14-2003 01:55 AM

1 Attachment(s)
this pic is the closest to what it looks like

MP328 07-14-2003 01:57 AM

1 Attachment(s)
the engine bay. i dont have a pic from before but it looked nasty it was never cleaned in the last 2 1/2 years

MP328 07-14-2003 01:58 AM

1 Attachment(s)
side

MP328 07-14-2003 01:59 AM

1 Attachment(s)
last one

MP328 07-14-2003 02:02 AM

if anyone is interested to get his car waxed,polished and detailed. let me know and i'll give u my buddys number. he said that what he did today for me would have cost at his work $120!!! :rolleyes: like wtf

anyways he said he would do it for $60 or so.

i'm gonna wax & polish it one more time before autonation so it's all nice and shiny:cool:

///MsAniTy 07-14-2003 02:26 AM

that is nicely cleaned man. i gotta do mine one of these days. did you black out the top of your rear lights?

Razkal 07-14-2003 03:29 AM

Wow that looks great Alen.... you know I will have to get mine done soon as well... My car looks like a dust bunny!

Soldo 07-14-2003 03:48 AM

Looks DAMN good, but a LOT better in person!
Seen ya cruisin down sandlewood tonight, tried to catch up but caught too many red lights!
What d'ya use to clean the engine bay?!

TiemenT 07-14-2003 08:40 AM

looks great, you can clean my car, but you have to fly over to the Netherlands, then I pay ya $60 :D

bart320i 07-14-2003 04:54 PM

nice, love the car but not feeling the chrome grill kit

MP328 07-14-2003 09:00 PM

1 Attachment(s)
Quote:

that is nicely cleaned man. i gotta do mine one of these days. did you black out the top of your rear lights?
i painted the lights all red. this picture is from a few weeks ago.

Quote:

Seen ya cruisin down sandlewood tonight, tried to catch up but caught too many red lights!What d'ya use to clean the engine bay?!
yeah i was on my way home, talking on the phone so i probably wasn't looking around, couldn't wait to get in the bed :( . i hate the day shift:mad:

and i have no idea what he used for the engine bay. it was also from his work place. first he sprayed some shit on to get the grease off and we hosed it off with water and then he sprayed the other stuff on to make it all nice and shiny. looks like brand new :)

but it rained today a bit while i was at work so it's already dirty :mad: *uzi*


All times are GMT -4. The time now is 10:03 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Maxbimmer Copyright 2001 - 2018