PDA

View Full Version : My baby in summer mode


Trekz
03-24-2007, 04:18 PM
Finally got my carbon fiber hood, threw on the rims, now just need to touch up the paint :D
http://img384.imageshack.us/img384/7216/pict0087bp3.th.jpg (http://img384.imageshack.us/my.php?image=pict0087bp3.jpg)
http://img384.imageshack.us/img384/9947/pict0088yg8.th.jpg (http://img384.imageshack.us/my.php?image=pict0088yg8.jpg)
http://img240.imageshack.us/img240/2284/pict0093yx8.th.jpg (http://img240.imageshack.us/my.php?image=pict0093yx8.jpg)
http://img240.imageshack.us/img240/4371/pict0091yz1.th.jpg (http://img240.imageshack.us/my.php?image=pict0091yz1.jpg)
http://img443.imageshack.us/img443/6034/pict0089tt6.th.jpg (http://img443.imageshack.us/my.php?image=pict0089tt6.jpg)

JUS_CRZN
03-24-2007, 08:50 PM
Is it just me, or is the pic missing?

ZiMMie
03-24-2007, 09:02 PM
U
G
L
Y
!

JMW
03-24-2007, 09:26 PM
lol^

Sa///M3
03-24-2007, 09:58 PM
U
G
L
Y
!
A bit harsh, but I agree.

Bz4d
03-24-2007, 09:59 PM
A bit harsh, but I agree.

*th-up*

JMW
03-24-2007, 10:12 PM
5 bucs says its auto

NickP
03-24-2007, 10:30 PM
5 bucs says its auto
I'll take your bet

Miguel
03-24-2007, 10:49 PM
I'll take your bet
Considering his sig says:
Engine Mods: Lightweight Flywheel, SACH clutch,

I think you'd win.

And JWM... fak you... you bought the rims i wanted!!

JMW
03-24-2007, 10:54 PM
lmfao sorry man
ill let u borrow them some time

its funny cause when i put them on....first thing i said was..miguel would looooveee these

NickP
03-25-2007, 03:25 AM
Considering his sig says:
Engine Mods: Lightweight Flywheel, SACH clutch,

I think you'd win.


:D

lmfao sorry man
ill let u borrow them some time

its funny cause when i put them on....first thing i said was..miguel would looooveee these

I'm coming for my 5 dollars.

v_bimmer
03-25-2007, 03:27 AM
car looks ok, but whats up with the body kit??? espesially the back lights!!! its a one RICED out bimmer, oppps i ment civic

BMWags
03-25-2007, 04:37 AM
id change the rear taillights, and the rear kit...and throw some m contours or LTWs on there.... looks pretty clean otherwise

fukenricen
03-25-2007, 04:43 AM
i like the colour

Boots R
03-25-2007, 04:58 AM
Ah, INFAMOU$'s old car.

Long as it keeps you happy, **** everyone else.

(but I suggest you change those rear lights. :D)

Fe9L
03-25-2007, 05:32 AM
whys everyone talking shit??? wtf?? if you dont have somthing nice to say dont say it...
and i know the post whores are gonna say " O ITS A PUBLIC FORUM WE SAY WHATEVER WE WANT" ....so save it!

car's got potential....throw some m3 rear tails on it (red and white)..lose the back skirt, replace with an m3 one (somthing simpler)
and your good to go....it will look 10x better....

and dont worry bout those guys....keep up the good work! ;)

JMW
03-25-2007, 01:56 PM
lol w.e exactly..if u like it its cool...im just joshin ya cause its infamous;s old ride, and its his fault for styling it like that lol

jsut get ride of the lights, and get some new rims..then u set

Boots R
03-25-2007, 04:06 PM
Yeah, get some MAE monoblocks. No one has those.

Trekz
03-25-2007, 04:11 PM
yeah im getting ride of the taillights i hate them :P then going to get some nice headlights, and go from there.

Sa///M3
03-25-2007, 04:36 PM
Hey don't get me wrong.. If you like it the way it is.. then well, we can't do anything about it. Do whatever makes you happy..


But that rear tail really hast to go :D.

hadesm5
03-25-2007, 04:41 PM
id change the rear taillights, and the rear kit...and throw some m contours or LTWs on there.... looks pretty clean otherwise

noob question, wtf are LTWs?

JMW
03-25-2007, 04:48 PM
5 spoke m3 rims..the one i had on my ride stock

Boots R
03-25-2007, 04:52 PM
noob question, wtf are LTWs?

these rims.


http://www.imagestation.com/picture/sraid51/pb34c52b643be9122bd6cdbe48aa43d56/fca398db.jpg





5 spoke m3 rims..the one i had on my ride stock
How's he supposed to know what you had stock? :D

hadesm5
03-25-2007, 10:40 PM
ah ok.. so those are LTWs. i dont like LTWs:P, i think they're ugly. ugliest M rims ever
(all the e36 fans out there::eek:)

Bavaria
03-25-2007, 11:18 PM
quik fixer uper: cherry spray the altezzas and clear coat them.
lose the E46 M3 bumper with an E36 M3 bumper and ur good to go

Trekz
03-25-2007, 11:21 PM
yah the e46 m3 bumper has to go, its held on with garden hoses for **** sakes :P

INFAMOU$
03-25-2007, 11:55 PM
oh all you shit talkers lol... yes it was my old car for like a month.. Poor car needed paint cuz it was green on tan.. it was what i got in trade for my blown up 93 325i (white one).. those taillights came on the car and so did the ugly wood grain shift knob LMFAO.. but i used what it had b/c i didn't want to put more money into it than i had to.. Treks is happy with it so FallU guys.. especially Boots and Neil :P... haha.. believe it or not that's a HAMMAN rear bumper.. little overpowering.. but on a road track with the adjustable spliter for down force it would be pretty cool.. anyways.. looks good with the new hood..

Boots R
03-26-2007, 12:24 AM
oh all you shit talkers lol... yes it was my old car for like a month.. Poor car needed paint cuz it was green on tan.. it was what i got in trade for my blown up 93 325i (white one).. those taillights came on the car and so did the ugly wood grain shift knob LMFAO.. but i used what it had b/c i didn't want to put more money into it than i had to.. Treks is happy with it so FallU guys.. especially Boots and Neil :P... haha.. believe it or not that's a HAMMAN rear bumper.. little overpowering.. but on a road track with the adjustable spliter for down force it would be pretty cool.. anyways.. looks good with the new hood..
lmao hey man I told Trekz to **** all the haters. I'm with you. :D

And what's that I hear about a wood grain shift knob!?!? someone interested in selling it????

propr'one
03-26-2007, 04:13 AM
Kev, you're the only ****ing person in the WORLD with a chamellion bmw, sittin on chrome, with woodgrain interior.

mike jones would be proud

and trekz,

the CF hood is nice, the tails aren't my style either. If you got some ****ing balls (and cash to blow:P) get the umnitza LED ones. Yes, everyone complains they're ugly, but they're pretty cool, i was going to get them, but instead i'm doing a custom led setup. Also, for some reason, i think your car really needs tint. Not sure why, have someone Pchop it for you. I think it would look awesome.

the e46 front isn't terrible. Makes the car a little more aggresive than people on here like their e36's. But you need an underpanel for it, and some sort of brake ducts.

(oh, and mount it properly:P)

lastly, dont take too much offence from what zimmie says. He's just mad, cause no matter how much cash he throws at his e30, he knows qimis will still win all the awards at carshows.

qimis
03-26-2007, 09:14 AM
I think I saw your car yesterday on kennedy and finch?

INFAMOU$
03-26-2007, 09:27 AM
yea needs tint.. like 5% all around

Trekz
03-26-2007, 05:18 PM
yep getting a tint next week :D