PDA

View Full Version : Don't see 7's doing this every day ...


Seven
11-16-2006, 12:09 AM
http://www.youtube.com/watch?v=Z-R8EuDqyFM

Soldo
11-16-2006, 12:28 AM
Hate to break it to you, but i'm pretty sure thats an E34 M5
Asides the TRANSPORTER movie, i don't think you'll EVER see a 7er do that, at least not till i own one!

Manimillion
11-16-2006, 09:53 AM
Hate to break it to you, but i'm pretty sure thats an E34 M5
Asides the TRANSPORTER movie, i don't think you'll EVER see a 7er do that, at least not till i own one!

or till I get my hands on..

oh by the way repost.

europrince
11-16-2006, 10:04 AM
drifting on a bend in a two lane road with cars coming at you? you guys want to do this? can you put me as the beneficiary of your life insurance policies before you try it?

Seven
11-16-2006, 11:04 AM
Hate to break it to you, but i'm pretty sure thats an E34 M5
Asides the TRANSPORTER movie, i don't think you'll EVER see a 7er do that, at least not till i own one!

haha, yeah, I thought about that when I posted the link. I thought it looked a little small for a 7, but it was listed as a 7 series, and the tail lights looked like they could have been from an e32 ... so, at the risk of looking like an idiot, I just went with what it said.

I've had my 7 sideways on a number of occasions ... but um, not for quite that long.

AceOfSpades
11-16-2006, 12:41 PM
i think its an E34, still a nice vid*th-up*
i don't think its an M5 tho

Soldo
11-16-2006, 02:48 PM
i think its an E34, still a nice vid*th-up*
i don't think its an M5 tho

You might be right, i remember when i saw the video it was tagged as an M5, and it just sounded so nice, i assumed it was!

And europrince, if i was THAT good, then YES i would like to do that on a 2 way one lane road.... don't cha know that i'm LOCO!!
*shiner*

2002guy
11-16-2006, 10:59 PM
looks like an e34... and i dont think any 7 is gonna be doin that unless its stick... and i dont think they came stick.

europrince
11-16-2006, 11:09 PM
And europrince, if i was THAT good, then YES i would like to do that on a 2 way one lane road.... don't cha know that i'm LOCO!!
*shiner*
LOL ;)

Seven
11-16-2006, 11:27 PM
looks like an e34... and i dont think any 7 is gonna be doin that unless its stick... and i dont think they came stick.

It was possible to get e32s with manual transmissions. I've seen some pics, having trouble finding one now, but I do have the Bentley e32 repair manual here, and there is a whole section on the Manual transmission (section 230) ... so unless that is Bentley's idea of a joke, stick e32s exist.

SickFinga
11-17-2006, 12:22 AM
e38's aslo came in stick in europe