PDA

View Full Version : Pics of my slammed W203 ride, half way done!


SEXSPHERE
04-05-2006, 12:46 AM
http://img138.imageshack.us/img138/3032/f4yv.jpg (http://imageshack.us)

http://img138.imageshack.us/img138/3829/a9dx.jpg (http://imageshack.us)

http://img138.imageshack.us/img138/5606/g8ll.jpg (http://imageshack.us)

http://img59.imageshack.us/img59/8105/rmp9qm.jpg (http://imageshack.us)

http://img162.imageshack.us/img162/2153/12356ld.jpg (http://imageshack.us)

http://img98.imageshack.us/img98/8346/1237rk.jpg (http://imageshack.us)

http://img162.imageshack.us/img162/1681/safs0zm.jpg (http://imageshack.us)

qimis
04-05-2006, 12:49 AM
gangsta yoooo! lol ... :D

Woofer
04-05-2006, 12:53 AM
wow that is some seroiusssssssssss tuckage A+++++++ man

any rubbing?

SEXSPHERE
04-05-2006, 03:01 AM
wow that is some seroiusssssssssss tuckage A+++++++ man

any rubbing?

Thx man.. So far 0 rubbing with 4 ppl in city driving, havent tried highway. But i need to do a little bit fender rolling in order to get rid of the rubbing issue though. *th-up*

Gamite
04-05-2006, 08:00 AM
someone jizz'd all over chris' tires!!!

http://img98.imageshack.us/img98/8346/1237rk.jpg

King Luis
04-05-2006, 08:25 AM
someone jizz'd all over chris' tires!!!
hahaha damn, beat me too it. :D

cars looks awesome.
the benz needs a front lip or something. then it would be complete.*th-up*

Manimillion
04-05-2006, 09:50 AM
Nice!

DAM
04-05-2006, 10:18 AM
Wow, nice

Almost looks like an S in that last pic because it is so low

kerisabe
04-05-2006, 12:29 PM
Ha ha ha..that's a funny pic Don.. Jizz'd tire ha ha ha :rolleyes:

330ci05
04-05-2006, 12:59 PM
i love ur car chris.. like i said about the rear man, it would be much better if it wasn't as low and u put 255 or 265 in the rear :D, bu anyhow i like it *th-up* ... the dinan sounds goood*th-up*

Soldo
04-05-2006, 04:21 PM
i love ur car chris.. like i said about the rear man, it would be much better if it wasn't as low and u put 255 or 265 in the rear :D, bu anyhow i like it *th-up* ... the dinan sounds goood*th-up*


NO WAY!!

Low is the way to go, that rear is just tucking and it is SOOOOO hot!


Also, i'm confused of the post, is there or isn't there rubbing, you said theres 0 rubbing, but you need to roll the fenders to take car of the rubbing issue?
:confused:

What kinda rims are those, BRABUS?!


Car just looks amazing!!

kerisabe
04-05-2006, 05:13 PM
NO WAY!!

Low is the way to go, that rear is just tucking and it is SOOOOO hot!


Also, i'm confused of the post, is there or isn't there rubbing, you said theres 0 rubbing, but you need to roll the fenders to take car of the rubbing issue?
:confused:

What kinda rims are those, BRABUS?!


Car just looks amazing!!

Right now he doesn't rub ..maybe like once in 20 times of hard bumps/dips. The fender rolling is done just he can fit more people in the back seat.

Those rims are AUTOCOUTURE Magfinique, 2 piece design, Made in Japan. Hope that answers you guestions. Peace*th-up*

Jattdee328
04-05-2006, 10:15 PM
looks hot

SEXSPHERE
04-06-2006, 12:26 AM
Thx for the compliments guys! ;)

Yes for city driving no rubs with 4 ppl but i have to drive slowly(obey speed limit), and im going to get the fender rolled so that it can fit 5 ppls without ANY rubbing issue.

And Chris "da Jizz'er" *no-no* has already answered the question above

DriveItSideways
04-07-2006, 12:03 AM
saw you today at 400 an 401 junction.. it almost looks like the rear is sagging

bubsy12
04-07-2006, 03:16 AM
Hey were you driving from UTSC tonight? around 8:15pm? I thought I saw you drive by me on Military Trail, I was @ a red on Ellesmere.... if so this car is PURE SEX lol

SEXSPHERE
04-07-2006, 06:50 PM
saw you today at 400 an 401 junction.. it almost looks like the rear is sagging

Yea i was from highway 7 and 400 going to wallmart @ lawrence & keele *wave*

SEXSPHERE
04-07-2006, 06:53 PM
Hey were you driving from UTSC tonight? around 8:15pm? I thought I saw you drive by me on Military Trail, I was @ a red on Ellesmere.... if so this car is PURE SEX lol

I wasnt.. Ur car is pure sex! *th-up*

kerisabe
04-07-2006, 07:45 PM
I wasnt.. Ur car is pure sex! *th-up*

Ok now Don.. don't jizz on his car now boy :D

///M3Power
04-07-2006, 07:59 PM
Sweet car both of youse :).

Supershyguy
04-10-2006, 09:24 AM
nice ride.

AndreNY
04-10-2006, 09:52 AM
that's maddd gangstaaaaaaaaa

BMW_7
04-10-2006, 10:19 AM
hey looks nice but i think to take off the american feel you need to remove the reflector and add a side marker

SEXSPHERE
04-13-2006, 05:46 AM
Thx guys!! *wave*

SEXSPHERE
04-13-2006, 05:48 AM
hey looks nice but i think to take off the american feel you need to remove the reflector and add a side marker

it has side markers already.. And i already bought Euro bumper strips, so im gonna get rid of the whole strips, and replace it. So there will be no more side marker. Thx for the advice though *th-up*

Furious
04-13-2006, 06:44 AM
wow some very very sexy cars!!!!

Betray
04-13-2006, 11:22 AM
i love it, but kinda agree the back should be a bit higher.. but everyone has there own style, and it still looks HWT1

SEXSPHERE
04-14-2006, 03:05 PM
Thanks guys, i know it should be a little bit higher but right now i cant adjust it, because i took the perch out. :P

bubsy12
04-14-2006, 03:55 PM
Hey SEXSPHERE were you downtown last night? I was crossing to go to Fez and thought I saw you turning onto Peter....

JMW
04-14-2006, 05:49 PM
Hey SEXSPHERE were you downtown last night? I was crossing to go to Fez and thought I saw you turning onto Peter....


man ure stalking this guy...2nd time u think uve seen him hahahah

its a sick car though for sure

SEXSPHERE
04-14-2006, 08:44 PM
Hey SEXSPHERE were you downtown last night? I was crossing to go to Fez and thought I saw you turning onto Peter....

Yea man this time you are right! *wave*

I was cruising with kerisabe

SEXSPHERE
04-14-2006, 08:46 PM
man ure stalking this guy...2nd time u think uve seen him hahahah

its a sick car though for sure

:D Thanks man..

Darkness95m3
04-18-2006, 08:50 AM
Car looks great.

SEXSPHERE
04-23-2006, 10:21 AM
Car looks great.

Thanks btw its up for sale *wave*

SEXSPHERE
07-17-2006, 10:31 AM
95% done *th-up*

http://img126.imageshack.us/img126/2476/post79791153098908ug5.jpg (http://imageshack.us)

http://img62.imageshack.us/img62/4900/post79791153098914vw0.jpg (http://imageshack.us)

http://img126.imageshack.us/img126/8189/post79791153098923ia9.jpg (http://imageshack.us)

Robb
09-29-2006, 07:51 PM
this Merc was at my dealer today.
It is super sick ! I want it ! :eek:

qimis
09-29-2006, 08:45 PM
I think it's for sale Rob.

Robb
09-29-2006, 08:46 PM
I think it's for sale Rob.
it is. but asking price is too much . car has ben painted in a few spots, winter driven, and specs of rust showing.

qimis
09-29-2006, 09:12 PM
Ahhh... ok.

Docherty
10-02-2006, 05:40 PM
Car looks amazing!!! keep it up. Cleanest Benz i have ever seen.

europrince
10-02-2006, 05:55 PM
it looks aw'ight

SEXSPHERE
10-03-2006, 05:07 PM
it is. but asking price is too much . car has ben painted in a few spots, winter driven, and specs of rust showing.

Not too much Rob, considering 10k+ has been spent.. Yea that right door has been painted before but i can assure that there is no other place that has been painted before. Winter driven is correct.. And yea rust is almost there but i will get it rusted proof soon.

SEXSPHERE
10-03-2006, 05:07 PM
Car looks amazing!!! keep it up. Cleanest Benz i have ever seen.

Thanks.

Fe9L
10-04-2006, 12:48 AM
you guys shoulda called i was probably at the building lol...
LOOOKING SICKKKK THO...wts next?

SEXSPHERE
10-04-2006, 11:43 AM
Yea, next time we'll give you a call. *th-up*

Next? Selling it.. Are you interested? ;)

Fe9L
10-04-2006, 02:26 PM
lol no i have too many cars..just picked up another golf and a bimmer vert lol...so im gona have to pass ;)

and why you selling it btw?

SEXSPHERE
10-04-2006, 02:40 PM
time to join the bimmer club :D

Fe9L
10-05-2006, 12:56 PM
haha sick...get somthing fast tho....IS CHRIS LSNING?

Oz_Racing
10-21-2006, 09:29 AM
AHAHAH....thats wat my boss just said about that guys tires...lol

harris
10-21-2006, 04:06 PM
classic cars man.... way to go.... bimmer looks sick though.... but ya bth hav thier own clas.... later

Fe9L
10-22-2006, 03:56 PM
i am so confused by the last 2 posts..WTFFFFFFFFFFFF ARE U GUYS TALKING ABOUT?

ssmooth8
10-22-2006, 10:46 PM
Sick rides! Definitely gotta put em on chrome or even spinners. Gotta love them baller rides.

SEXSPHERE
10-23-2006, 11:53 AM
thank you for the kind words guys! Btw, this car will most likely be sold in 2 days or so. :(

kerisabe
10-23-2006, 12:38 PM
Farewell magnifique mobile.. *sad*

SEXSPHERE
11-16-2006, 09:26 PM
car is sold.. And now im joining the BMW family *love*

Hound
11-17-2006, 03:49 AM
damn, sold the 203 eh? she was a sick ride man *th-up* glad I got to see the car is person back on that T.E. cruise :D I was there with the willow green 124 *wiggle*. Nice Looking Z4 you got yourself there tho and welcome to the fam!! *th-up* :D

SEXSPHERE
11-17-2006, 05:19 PM
damn, sold the 203 eh? she was a sick ride man *th-up* glad I got to see the car is person back on that T.E. cruise :D I was there with the willow green 124 *wiggle*. Nice Looking Z4 you got yourself there tho and welcome to the fam!! *th-up* :D

Thx Hound, yea definitely still remember you. Im definitely in for the next maxbimmer cruise ;)