PDA

View Full Version : My current ride


carscoe
02-23-2006, 11:04 PM
here she is in all her glory..

http://img50.imageshack.us/img50/4708/normalpicture00519tv.jpg

http://img50.imageshack.us/img50/6803/normalpicture00316pi.jpg

http://img50.imageshack.us/img50/9959/normalpicture00911xe.jpg

http://img50.imageshack.us/img50/41/img0945medium1tj.jpg

http://img50.imageshack.us/img50/4545/img0943medium2rk.jpg

shimajer
02-23-2006, 11:34 PM
beautifullll

Robb
02-28-2006, 01:20 AM
stuuning ! :D

Axxe
02-28-2006, 01:26 AM
OMG, high res of the DRL's at night please?

paul christians
02-28-2006, 02:09 AM
nice G.A-GT man what year is it??I have 03 G.A SE2 ect......

Eurostyle
02-28-2006, 02:30 AM
nice G.A-GT man what year is it??I have 03 G.A SE2 ect......


ROFL...you guys should start your own G.A. club! *shiner* *th-up*

Axxe
02-28-2006, 12:54 PM
ROFL...you guys should start your own G.A. club! *shiner* *th-up*

maxGrand

paul christians
02-28-2006, 01:31 PM
Hey that sound good to me......hehehehehehe.....and my e30 will done very sooooooon tooo.......oh yes there is a club already....

Mystikal
02-28-2006, 01:43 PM
Can we all post pics of our old Grand Am POS's now?

Here's my hooptie. '93 Grand Am GT 4-door. Rare 3.3L, 3-spd auto! Torque to melt the 16's through first, but after that pretty much nothing happened. I never even had an actual license when I drove this one around.

You see my mom's old Maxima SE 5-speed in the pic. Damn we miss that car.

Justin e36
02-28-2006, 01:55 PM
nice pics carscoe!.. the first one, and the DRL's at night look especially nice. any idea on what kinda bimmer you plan on buying yet?

bmwm5lover
02-28-2006, 01:57 PM
OMG, are you my neigbour? He has the EXACT same one.

paul christians
02-28-2006, 02:16 PM
all cars are a POS..ok

Understated
02-28-2006, 05:26 PM
OMG, high res of the DRL's at night please?

LOL!!!! HAHAH:D :D :D

carscoe
02-28-2006, 08:27 PM
umm..none of the pics are with the DRLs...just the parkin lights...lol

Axxe
03-01-2006, 03:26 AM
Can we all post pics of our old Grand Am POS's now?

Here's my hooptie. '93 Grand Am GT 4-door. Rare 3.3L, 3-spd auto! Torque to melt the 16's through first, but after that pretty much nothing happened. I never even had an actual license when I drove this one around.

You see my mom's old Maxima SE 5-speed in the pic. Damn we miss that car.

I had an american tire melter too.

http://img.photobucket.com/albums/v299/Axxe_TD/Miscellaneous/IMG_1041.jpg

Man, did I ever make money beating the shit out of that car!!

Bought it for $10 from a neighbour (he thought the motor was blown). Bought a starter for $10, replaced a fuel line (free scrap), drove it for half a year, sold it for $500, then replaced the starter, harmonic balancer, and alternator a year later for another $500 for the new owner, and then he wrecked it a month later. I basically drove the car for free (insurance and gas offset the profit). Wish I could say that about my E30. It also had way more room in the back than the E30 does.