PDA

View Full Version : Powdercoated rims... Which color?...


ROB89M3
10-16-2002, 12:18 PM
which one looks good? ha ha ha

http://e30project.eleetgod.com/Pics/Rob1.jpg
http://e30project.eleetgod.com/Pics/Rob2.jpg
http://e30project.eleetgod.com/Pics/Rob3.jpg

*devil*

DunDan
10-16-2002, 12:37 PM
ROFL! get the buckets!

Gamite
10-16-2002, 12:48 PM
Honestly, I think this colour suits your personality better..

:moon:

mkgino
10-16-2002, 03:33 PM
Actually I think that this will suit his car the best!!

330DTM
10-16-2002, 04:20 PM
FLAMINGO PINK DAMMIT! haha. jokes.

Rob, I prefer the one similar to the first picture. Seriously I think that you should paint the main section of the rims METALLIC GUNPOWDER METAL and then leave the outter edges as is in the picture, or in a polished silver finish. Similar to the SSR Comp R rims! That's the way I like it!

Do not paint the main/centre section Black....metallic gunpowder metal I say!! *drunk* *drunk* *drunk* *drunk*

Gamite
10-16-2002, 07:47 PM
ROFL, "DICKRA" I was trying to fiddle with the sticker, but I didnt know what to put.. good one

Jon@Bimmersport
10-16-2002, 10:33 PM
lol thats hilarious...rob, jus powder coat them the original colour....the polished lip thing...ur gonna have to get it polished not painted for it to look good...

mkgino
10-16-2002, 10:43 PM
Ok in all seriousness, they look good the way they are, dont fix it if it aint broke man!

Kal
10-17-2002, 12:00 AM
ahahahahahahahahahahahahahahahhaahAHAHAHAhahahaha
aha
ahahahahhahaahaha ha ahahahahahaa
hahahahahahahaah

DICKRA!!!! lol hahahahahahahahahahaha
ahaha
a
ahahahaha

that's ****ing jokes !!!!

325Ryan
10-21-2002, 11:52 PM
dude PLZ dont paint ur rims gold. gold on white looks cheesy IMO. Like a subaru. When i first got my white GTI it had gold everywhere on it and it looked 'i wanna be rich and have gold on my car but i drive a GTI'