PDA

View Full Version : December 16th - Sherway Gardens?


NickP
12-16-2005, 12:02 AM
The time: 9:30pm
The place: Sherway Gardens - north parking lot

Time for a snow fall celebration - a few people are already on board.

TheMadChigga
12-16-2005, 12:04 AM
We gonna celebrate snow in Greek style!!!

OOOMMMMMMMBA!!!!!!!!!!!!!!

IN!

NickP
12-16-2005, 12:12 AM
its not oooommba... its OOOPPPPPPPA!

paul christians
12-16-2005, 12:37 AM
cool I am in guys......

Ant118
12-16-2005, 01:01 AM
Pauls always in, lol

Hound
12-16-2005, 01:41 AM
im down and im forcing ant to come out as long as he's back in town.

Hound
12-16-2005, 01:42 AM
question. tl or 5er, tl has lsd and better tires 5er is well the 5er and has like no traction and tires on the rear are lower on tread.

Discuss.....

Hound
12-16-2005, 01:49 AM
o shi+ i accendentaly made this not show up as the most recent post, people musttttttt seeeeeeeee........


^^^ bump

Axxe
12-16-2005, 02:12 AM
I'm there. Maybe. Yes? No? Yes?

We'll see. If there is still snow on the ground and unplowed I'm in.

Hound
12-16-2005, 11:27 AM
well gentlemen this may be a sweet night, here in hamilton they are calling for 20cm by tomorow morning. yes do this LEEERRRROOOOYYYY JEEENNNNKIIINNNSSS!!!

Hound
12-16-2005, 11:45 AM
omg he just ran in

jstalin
12-16-2005, 01:07 PM
what goes on at this 'event'? I'll be in the area tonite, could stop by

NickP
12-16-2005, 01:17 PM
what goes on at this 'event'? I'll be in the area tonite, could stop by

We get together and talk about interior decorating over herbal tea

jstalin
12-16-2005, 01:20 PM
We get together and talk about interior decorating over herbal tea

is booze served?

NickP
12-16-2005, 01:26 PM
is booze served?
Looking forward to seeing you at the meet tonight. :rolleyes:

propr'one
12-16-2005, 01:32 PM
Where at sherway gardens guys? good chance i'll be by.

I'd say the best place is probably near the bay in the 2nd (farther) lot

NickP
12-16-2005, 01:45 PM
Where at sherway gardens guys? good chance i'll be by.

I'd say the best place is probably near the bay in the 2nd (farther) lot

The North parking lot; by Sears.

jstalin
12-16-2005, 01:46 PM
Looking forward to seeing you at the meet tonight. :rolleyes:

ok i know where im not wanted

Axxe
12-16-2005, 01:51 PM
Is the lot plowed.

Meegis
12-16-2005, 02:19 PM
Bah!

NickP
12-16-2005, 02:31 PM
Is the lot plowed.

I'm sure we'll find something.

Hound
12-16-2005, 02:46 PM
yes you must come out, tomek and josh!!!

Hound
12-16-2005, 02:47 PM
who is up for some fun times at kelseys afterwards or D&B

Ant118
12-16-2005, 05:32 PM
if i make it down from Buffalo in time, well i can make it in the M5 but ill see. If i make it down with the M5 you will see a new paintjob on it hehehehehe

Hound
12-16-2005, 05:34 PM
ant you are there. no excuses hehehe. j/k. hey when you going to buffalo?

Hound
12-16-2005, 05:35 PM
btw i have more posts then you :P

paul christians
12-16-2005, 05:36 PM
You are in a BUFFALO dude that is a bad thing..hehe...yes yes I know..I am on drugs again hehe

Hound
12-16-2005, 05:40 PM
no he's not in buffalo he is.... aw nvm YOUR ON CRACK PAUL!!!!! PUT DOWN THE PIPE!!!!!!!!!!!!

paul christians
12-16-2005, 05:49 PM
DUDE pass the pipe back, I need another hit man..HEHEHEHE...

Ajax5678
12-16-2005, 07:31 PM
I'll stop by, cya there sam and nick, and sam the 850T will spank you ;)

Hound
12-16-2005, 08:41 PM
i think 328dtm is gonna be out in the T-5 wagon too.

paul christians
12-16-2005, 08:50 PM
Are needing frs??????

Ajax5678
12-16-2005, 09:43 PM
I'm coming from the hammer and leaving in 10min so I'll cya guys there and anyone going my way wanna race it'll be a moondust 855T :)

Wannabe
12-16-2005, 09:44 PM
is this how us newbies.. well sorta.. meet all you oldies?hahaha

TheMadChigga
12-17-2005, 02:43 AM
is this how us newbies.. well sorta.. meet all you oldies?hahaha

NO, you meet us thru private meetings, bring some lube.

Axxe
12-17-2005, 11:01 AM
NO, you meet us thru private meetings, bring some lube.

And a midget.

Hound
12-17-2005, 12:48 PM
tomek you didnt come out -2 rep points!!!!!!

j/k fun night guys, nice hwy haul. wonder if jay and the other guy are still pimpin and if they finally got to sit down??? LOL


OMFG MY 1,001st POST HAPPY DAY TO ME WEEEEEEEEEEE*th-up* *wiggle* *uzi* *shiner* *par-t* *drink* :moon: *smoke* *wave* :confused:

jstalin
12-17-2005, 01:14 PM
I woulda came, but wasn't welcome

TheMadChigga
12-17-2005, 02:25 PM
tomek you didnt come out -2 rep points!!!!!!

j/k fun night guys, nice hwy haul. wonder if jay and the other guy are still pimpin and if they finally got to sit down??? LOL


OMFG MY 1,001st POST HAPPY DAY TO ME WEEEEEEEEEEE*th-up* *wiggle* *uzi* *shiner* *par-t* *drink* :moon: *smoke* *wave* :confused:

I like ice cream.

paul christians
12-17-2005, 04:38 PM
ICE CREAM,ICE CREAM!!..I like it..I like it alot...hehehe...

Ant118
12-18-2005, 05:48 PM
too bad we didnt have the camera going for the ICECREAM action

paul christians
12-18-2005, 06:26 PM
yes we did, and it is going to be posted...HEHEHEHEHEHE......

Ant118
12-18-2005, 07:58 PM
oh he did get it, nice also post the highway "driving" lol

Hound
12-18-2005, 08:35 PM
working on the video's right now guys i will post the link to the thread for videos somtime this evening.

NickP
12-18-2005, 09:49 PM
working on the video's right now guys i will post the link to the thread for videos somtime this evening.

Cool looking forward to the ice cream footage.

Thanks to everyone for coming out - it was a great showing and fun.

Hound
12-18-2005, 10:15 PM
o man i just previewed it


hahaha o man this is one funny vid

Slowered318
12-18-2005, 11:44 PM
ARGH!

Why do you guys always have the meets on a friday or saturday? how about durn the week or on a sleepy sunday

Tomek what's new dude.. you still driving your car (winter) your "intercooler" must be packed with snow LOL

Hound
12-18-2005, 11:56 PM
i dont know why, it's just the way it is lol, its a conspirecy:P how you doin man, havn't seen you since midnight cruise :D *wave*

Hound
12-18-2005, 11:59 PM
without further ado here it is. this is a temp link, the full quality version is going on google tonight and will post the link up soon i hope. www.dominicushq.com/fridaynightfunpart3.wmv

Slowered318
12-19-2005, 12:00 AM
i dont know why, it's just the way it is lol, its a conspirecy:P how you doin man, havn't seen you since midnight cruise :D *wave*

I just got tired of talking about my/any car.. needed a break!

I'll be back into it come spring time.

Hound
12-19-2005, 12:10 AM
thats cool man, the winter people seem to go into hybernation mode, us we are just crazy :D hehehe

Ant118
12-19-2005, 12:26 AM
^^Well Paul is

paul christians
12-19-2005, 12:36 AM
Hehehe...