PDA

View Full Version : What are the chances...


AlpWhitE46
05-25-2005, 01:10 AM
I was playing online and..

SpoolinS6
05-25-2005, 03:15 AM
ok.

Nascar318is
05-25-2005, 04:21 PM
Nice...I got a Royal once on Empire Poker...was crappy only had a little over $300 in my pocket...went all in to a total of $697 dollars...blew the big one...mean while people win 200,000+ with a pair of 2's....

AlpWhitE46
05-25-2005, 07:04 PM
ok.

lol nascar, nice...


mpowered, guess u odnt get poker?

Gianpaolo_E46
05-25-2005, 07:13 PM
wat site is that?

Woofer
05-25-2005, 07:18 PM
lol no jorge doesn't get poker lol hahaha jks jks

AlpWhitE46
05-25-2005, 07:22 PM
truepoker

BMWF1
06-06-2005, 08:34 PM
sucks for the split pot man

Quack
06-06-2005, 09:06 PM
I've gotten 4 aces before & a straight flush

AlpWhitE46
06-06-2005, 11:05 PM
I've gotten 4 aces before & a straight flush

WANNA COOKIE!
haha jk...
i want a royal flush !! *uzi*

Quack
06-06-2005, 11:12 PM
actually yeah I'll take a cookie, email it :D

AlpWhitE46
06-06-2005, 11:16 PM
I was so close to royal once, like wow...
i had Ace Jack in hand of same suit...
10 comes up ... and king on the flop, SAME SUIT...
I go all in, i just took my friggen chance cuz itd be so awesome if i got roayl flush, but the queen never came up.