PDA

View Full Version : VW gathering FRIDAY June 28th.. maXbimmer attending?


Gamite
06-24-2002, 05:56 AM
There's a vw meet at Krispy Kreme this Friday the 28th, anyone up for it?

From the looks of this thread, it looks like maXbimmer was one of the highlights, we could make it a highlight for the second time around! Last time we had 16 cars and we already out numbered them. This time we could get like 25 cars since the member's have increased since then.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=407162


Meet up at 401 & Weston rd (Tim hortons parking lot) at 7:30PM, LEAVE at 8:30 and cruise down to Krispy Kreme to make it at 9PM to make it there before the VW's do.


Sound good to everyone?

Gamite
06-24-2002, 06:13 AM
**Update**

Apparently this meet was also on the Import boards, so it might get interesting..

http://pub70.ezboard.com/ftorontostreetracingforum85675frm2.showMessage?top icID=3318.topic

djcontra
06-24-2002, 09:02 AM
i'm in if i get my tires in time.
i am visiting my gf who lives just around there.

Razkal
06-24-2002, 11:13 AM
I live down the street from KK, if its a go - I will come by :)

WASABI
06-24-2002, 11:41 AM
Originally posted by Razkal 320i
I live down the street from KK, if its a go - I will come by :)

same here !*th-up*

Jon@Bimmersport
06-24-2002, 11:46 AM
yea im in! which timmies is this? the 1 with wendy's in it?

djcontra
06-24-2002, 01:11 PM
it's the one at weston and 401
it's by a mcdonalds and a canadian tire

Jon@Bimmersport
06-24-2002, 02:21 PM
so its rite near krispy kreme? cuz theres a mcdonalds and canadian tire at krispy kreme..

SickFinga
06-24-2002, 08:19 PM
uhmmmmmm Krispy Kreme.
I might show up

Gamite
06-24-2002, 10:01 PM
Originally posted by E46_lover
so its rite near krispy kreme? cuz theres a mcdonalds and canadian tire at krispy kreme..

Its right at Weston Rd and 401, we usually meet there. If you live closer to KK, you can meet us there.

Jon@Bimmersport
06-24-2002, 10:33 PM
i'll c u there then...when r u guys expected to be there?? 9ish?

Mr seville
06-24-2002, 10:37 PM
if i can get some transportation i'll be there

Jon@Bimmersport
06-24-2002, 10:40 PM
hey is any1 going that i met b4? i aint goin if some1 i dont know aint there

Eurostyle
06-24-2002, 11:21 PM
I'll be there!!! i just got a new "toy", a 92 GOLF, so i might
bring that and let E36_freak bring my Bimmer since his car is still not fixed from that accident!

DaveM3
06-25-2002, 12:37 AM
Count me in!!!
*th-up*

niko_gt
06-25-2002, 01:21 AM
i like the cruise idea from weston road down to krispy kreme,
I think i might join in that cruise to KK with a few of my buddys
count us in

bimmerpwr
06-25-2002, 07:23 AM
Count me in

VWGuy
06-25-2002, 12:45 PM
i might be there in my VW

phat-cars
06-25-2002, 10:51 PM
Pass the msg on guys! Hope to see you all there again!!!

:)

Betray
06-26-2002, 01:46 PM
hmm, well ill try asking my mom if i can borrow her car again =)

but this is what shes gonna say "NOOOOOO!!!!!!" you have your own shitty car!! your not allowed to drive good cars or else your gonna get laid by a slut!!!

:rolleyes:


anyways! someone film it, i want to see those VW people drop there chins when your all there
:moon: *uzi* *smoke* *devil*

SickFinga
06-26-2002, 02:24 PM
Originally posted by Betray
hmm, well ill try asking my mom if i can borrow her car again =)

but this is what shes gonna say "NOOOOOO!!!!!!" you have your own shitty car!! your not allowed to drive good cars or else your gonna get laid by a slut!!!

:rolleyes:


anyways! someone film it, i want to see those VW people drop there chins when your all there
:moon: *uzi* *smoke* *devil*


if I'll go you can come with me and your camera if you want

e36_freak
06-26-2002, 07:09 PM
Originally posted by Eurostyle
I'll be there!!! i just got a new "toy", a 92 GOLF, so i might
bring that and let E36_freak bring my Bimmer since his car is still not fixed from that accident!

HEY EUROSTYLE........*devil* *devil* *devil* this gives me an idea........hehehe 200 lB's of torque LoL i wonder how much smoke i can make with that......*devil* *devil*

BMW BMXer
06-26-2002, 08:42 PM
god damn work damn damn damn

Gamite
06-26-2002, 08:55 PM
Originally posted by BMW BMXer
god damn work damn damn damn

What time do you get off work? you can always meet us at KK.

bimmermafia
06-27-2002, 12:33 AM
yeah guys cant wait for the cruise to kk cause ive never been on a cruise or meet up with you guys before my brother has though so its gonnabe cool and i livve near westona dn 401 so ill be there forsure


later

bill

BMW BMXer
06-27-2002, 12:48 PM
I close at montanas at 1am...

Id say u guys could come to that parking lot lol but no, Im not washing your damn dishes if you eat:D

SickFinga
06-27-2002, 05:08 PM
Originally posted by Gamite


Meet up at 401 & Weston rd (Tim hortons parking lot) at 7:30PM, LEAVE at 8:30 and cruise down to Krispy Kreme to make it at 9PM to make it there before the VW's do.


Sound good to everyone?



Sounds good, BLACK FOREST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anyway Strawberry Cheesecake is da shiet :D :D

330DTM
06-27-2002, 07:28 PM
I should be there tomorrow w/my camcorder.

But I might be cruising down w/the VW's cuz my friend will be driving me :P
Look for a Casablanca white A4, I'll be in it :P

Gamite
06-28-2002, 04:34 AM
Looks like this is going to be a very big event, I hope lots of you guys show up, so we can represent the Bimma's in T.O!

Razkal
06-28-2002, 09:12 AM
Hey guys, I live 5 mins from Krispy Kreme, but if I can make it on time, I will come to the Timmies on Weston. Where is it?? Do I just go on the 401, off on Weston and its that plaza right there?

Lemme know,
Sanj

SickFinga
06-28-2002, 12:55 PM
Originally posted by Razkal 320i
Hey guys, I live 5 mins from Krispy Kreme, but if I can make it on time, I will come to the Timmies on Weston. Where is it?? Do I just go on the 401, off on Weston and its that plaza right there?

Lemme know,
Sanj


yes you can't miss it. There is a Futreshop, LCBO on that plaza

Bill Gates
06-28-2002, 01:10 PM
i live around the area, so i'll pass by and check it out. see you guys there...

djcontra
06-28-2002, 01:38 PM
just confirming that i'm comming along tonight.
i'll be meeting at tim horton's first.