PDA

View Full Version : accord bimmer. lol


SebSter
03-14-2004, 07:39 AM
didnt have a camera on me, so no pics.. but im sure some of you have seen this before, it was at queen/roncesvalles tonight, its pure jokes... you guys gotta see it, its an accord coupe with a bmw front end conversion (if you can even call it that)

imo the accord coupe looks pretty nice, why not just leave it like that.. some people

*no-no* *no-no*



*drink*

Mikester
03-14-2004, 07:59 AM
what color was it?

SickFinga
03-14-2004, 08:43 AM
seen it last weekend at woodbridge.

twboy1999
03-14-2004, 11:30 AM
yeah waht color was it

was it kind of blue/purpliesh??

at young n finch, there is a civic or wahtever it is... that is
e36 front with fake e46 m3 side grill.. and an IS 300 tailight and back bumper

really look like a bimmer from the front

SebSter
03-14-2004, 03:04 PM
im pretty sure it was dark blueish, it was night out so i coudlnt really tell.. i dont get why people do that to their cars

Mikester
03-14-2004, 06:05 PM
Originally posted by twboy1999
yeah waht color was it

was it kind of blue/purpliesh??

at young n finch, there is a civic or wahtever it is... that is
e36 front with fake e46 m3 side grill.. and an IS 300 tailight and back bumper

really look like a bimmer from the front

i think its a bimmer with lexus rear, seen it a few times around here

Bliss
03-14-2004, 06:18 PM
Originally posted by SebSter
didnt have a camera on me, so no pics.. but im sure some of you have seen this before, it was at queen/roncesvalles tonight, its pure jokes... you guys gotta see it, its an accord coupe with a bmw front end conversion (if you can even call it that)

imo the accord coupe looks pretty nice, why not just leave it like that.. some people

*no-no* *no-no*



*drink*

I see this guy almost every single day around hwy 10/burnhamthorpe area in Mississauga. It's ummm...an interesting car.:huh?:

twboy1999
03-14-2004, 10:08 PM
Originally posted by Mikester
i think its a bimmer with lexus rear, seen it a few times around here

yup i think we are talking about the same car

waht an ghetto car