PDA

View Full Version : Silver facelifted E46 Sedan M3????


Gamite
01-16-2004, 09:03 PM
LOL< well not exactly, I saw it downtown TWICE today, silver, facelifted, clears, asian driver, quad DTM tips, and an M3 badge!

Soldo
01-16-2004, 09:12 PM
?!?!
Did it have the side grills?
And whatta ya mean by facelifted?!
You thinkin what i'm thinkin?
Is it possible that someones done that swap FINALLY!

Gamite
01-16-2004, 09:47 PM
no, it didn't have side grills, somehow I doubt it has the engine. Maybe just a new form of rice, I could be wrong.

Eurostyle
01-16-2004, 09:50 PM
people put M badges on anything these days...

Gamite
01-16-2004, 10:22 PM
Originally posted by Eurostyle
people put M badges on anything these days...

*COUGH*terry*COUGH*

1BADBMW
01-16-2004, 10:44 PM
Originally posted by Gamite
*COUGH*terry*COUGH*

hahahah...poor guy....hahaha:D :D

moerom
01-16-2004, 11:02 PM
I've seen him around many times U of T....

Car looks decent but the M badge has got to go. Only a few cars have earned the right to wear ///M badges:)

Understated
01-17-2004, 12:14 AM
exactly, i hate it when ppl put ///M badges on their Bimmers if it's not really powered by an M motor...lol

i mean if it has the engine...then okay i can handle it...but when you got guys rippin off their 318is plates to slap on an m3 one...it's just not cool :rolleyes:

Understated
01-17-2004, 12:15 AM
Originally posted by Gamite
*COUGH*terry*COUGH*

i think he just has it on his grille..which isn't AS bad as actually having

///M3 on the rear*angel*

:D

BimmerMan
01-17-2004, 01:07 PM
How do you guys feel about underbadging a car? Like say.....putting a 318 badge on a modded 325?

AMG_POWER
01-17-2004, 02:22 PM
that was mine!

golden
01-17-2004, 07:04 PM
underbadging is pretty cool

a freind told me about a guy who debagded his e36 m3 to a 318 or something lower

it keeps the attention away.. when i was in germany lotsa m3s were debadged

Justin e36
01-18-2004, 12:11 AM
my 318i is debadged.... uh, just cuz I prefer the shaved look tho. :)

Lennon
01-18-2004, 12:13 AM
Originally posted by Justin e36
my 318i is debadged.... uh, just cuz I prefer the shaved look tho. :)

Haha, riiiiiiiiiiight.

Gamite
01-18-2004, 02:47 AM
Originally posted by AMG_POWER
that was mine!

ok there buddy, u don't look asian to me!

Jon@Bimmersport
01-18-2004, 04:16 AM
AAAACTUALLY..russia is in asia..so technically he does...

asian doesnt mean like chinese...JULIAN

Alezone
01-18-2004, 06:14 AM
Originally posted by E46_lover
AAAACTUALLY..russia is in asia..so technically he does...

asian doesnt mean like chinese...JULIAN

did you say Russia is in Asia? hm...:huh?:

AlpWhitE46
01-18-2004, 08:17 AM
Originally posted by E46_lover
AAAACTUALLY..russia is in asia..so technically he does...

asian doesnt mean like chinese...JULIAN


HAHAH Julian!

Understated
01-18-2004, 06:23 PM
LMAO...he's right

http://www.mapzones.com/world/europe/russia/russia.jpg

it's right on top of upper mongolia :D

Gamite
01-18-2004, 08:04 PM
Originally posted by AlpWhitE46
HAHAH Julian!

o brother. u kno what I mean.


At least I don't pay my big sister to make signs for me.

HIM
01-21-2004, 09:46 PM
I've seen it, I think the person lives at Landmark, the Condo's at the corner of Greenlane and Bayview with the green windows, seen him drive into the underground parking when I was taking a detour through the condo's to Greenlane from Royal Orchard. I see him driving on Hwy 7 a lot too

Gamite
01-22-2004, 12:05 AM
wow he gets around then, or I guess that was just his trip downtown that I saw him.

sonny
01-23-2004, 03:33 PM
Debadging is the way to go. I think it looks much cleaner.