PDA

View Full Version : **Wasaga Cruise Final Details**


Mr seville
05-05-2002, 03:03 PM
Hopefully it won't be too jammed with cars,so we could all park together somewhere. Just hope for the best I guess...


rob your living in a dream world cumba. it's gonna be packed like sarde there:D

like you said just hope for the best.

AMG_POWER
05-05-2002, 03:49 PM
Should i take my Swiming suit?:huh?: *th-up*

Mr seville
05-05-2002, 03:52 PM
ya unt i'm going to bring my speedo ya cause i am very baff!!!:D

BMW BMXer
05-05-2002, 05:53 PM
*wonders if he can convince his parents**devil*

330DTM
05-05-2002, 07:30 PM
Just a suggestion, but if you guys cruise to wherever you guys should do something similar to what I saw when I was w/the Toronto Prelude meet.

You have one lead car and one tail car. Assuming that most of you have FRS radio's communication can be done back and forth. The tail car will ensure no one falls back while the lead car will look out for cops or just be the leader :)

In the mean time, the middle guys can fool around and what not if they wish, hahah.

I'm still undecided Rob. I'll probably know the week before, maybe!

Lil'Smoothie
05-05-2002, 09:11 PM
take me off the list, im gonna go down on the friday with some friends to get a camping spot but ill def see you boys down there

and randy you gotta have the E30 ready!

Mr seville
05-05-2002, 10:06 PM
sorry for the late reply.
i really wanna come add my name to the list but i'm trying to get out of going out with my cousins that day so i'm not 100% sure + i'm trying to get transportation scheduled to.:(

Rolled_Out
05-06-2002, 02:19 PM
i doubt i will make it...theres a slight chance, but i'll probably be going up the friday or even thursday, rather than the sat.
if it fails, i'll be there!

Hartge H26
05-08-2002, 11:28 PM
I think the VW guys are doing the same thing that day, should be interesting.

WASABI
05-09-2002, 09:51 AM
What route will you guys be taking ? 400 ? cuz it's gonna be packed with cottage goers and shtuff? might take 3 times longer, no?

djcontra
05-09-2002, 09:52 AM
9 more days to go!
my right foot is starting to get anxious =)

hexcliff328CI
05-09-2002, 01:37 PM
I'll try to make it! Am new to this board so I'll try to meet the bimmer boyz. Hope the weather cooperates.

djcontra
05-09-2002, 05:30 PM
if we're going to have a bbq up there, perhaps people can bring at least one bag of buns, and one small pack of burgers, hotdogs, or a couple steaks.

or find out who wants to bring that stuff.
I have no problem picking up some hotdogs and buns

VWGuy
05-09-2002, 10:57 PM
I'll probably have some hotdog and buns also...maybe some chips and pop also.

Autotechnica
05-11-2002, 02:44 AM
Hey Rob, can't make it to the meet. My car is going to be spending quite some time at Chucks. Getting the whole rear sub-frame reinforced.

Bryan

EMPOWERD
05-11-2002, 03:34 AM
Rob,

I know you're in charge of this cruise n' all, but I'd like to offer a really good suggestion. I've been going there on long holidays as far back as I can remember and I'm pretty sure I've got the best route into the heart of Wasaga Beach without sitting in traffic (from the West) for 2 hours. This is the way we always go and it the most efficient. Just a suggestion before you print the map.

BTW... the exit off the 400 is Bayfield St. straight North to Elmvale, then left into Wasaga from the East end.

///Mr.T
05-11-2002, 02:55 PM
I guess I should get off the list. :( Cuz I'm not gonna be in the middle of all the geat cars in a brown Taurus Wagon or a 60 foot long gold Olds 88! *no-no*

bimmersport
05-12-2002, 01:05 AM
What should I bring along? buns? hotdogs? drinks?

'88 325e
05-12-2002, 08:51 AM
Originally posted by ///Mr.T
I guess I should get off the list. :( Cuz I'm not gonna be in the middle of all the geat cars in a brown Taurus Wagon or a 60 foot long gold Olds 88! *no-no*

///Mr.T you should still go. Hell my BMW is not going to be ready for like another 4 weeks. I think i'm going to take my Geo Storm! LOL! And for the record guys I HATE THAT DAMN CAR! He He He

bimmerpwr
05-12-2002, 04:39 PM
Hey guys,
Is the cruise on rain or shine???

bimmersport
05-12-2002, 05:03 PM
Originally posted by ROB89M3

Hey Charlie,
if you can,bring some drinks, if not,then bring some burgers with buns.

There will be some hungry people once we get up there...:eek:

Hopefully it wont rain.......

Thanks*th-up*

O.K, I'll bring a few cases of pop.

BTW- does anybody know the weather forcast for that day?

VWGuy
05-12-2002, 06:52 PM
http://www.theweathernetwork.com

Shows Sunny for next saturday for the Barrie Area
But is going to be cold only 8C.

Maximus M3
05-13-2002, 12:06 AM
Add me to the list and see you guys on Saturday.

Maciek
05-13-2002, 03:26 PM
how many people are going so far?

I might be able to get 2 more friends to go.

EMPOWERD
05-13-2002, 04:00 PM
Something came up and I will only be able to drive up to Barrie with you guys.... Thanks anyways Enio. I'll be taking the EGG and my G/F too (that's what came up:huh?: )

Maciek, You have friends? wow.

Autotechnica
05-13-2002, 06:51 PM
Hey guys,

If my car is outta Chuck's soon enough and there are no other complications then I might attend the meet. Is there going to be a BBQ or we are eating at a resturant.

Bryan

'88 325e
05-13-2002, 07:20 PM
Originally posted by empowerd
I'll be taking the EGG and my G/F too (that's what came up:huh?)

Hey Randy! Whats that sound? Do I hear a crack of a whip! LOL! OMG! Me so funny! LOL! Just kiddin' with ya big guy!

InfinitiStyle
05-14-2002, 09:26 AM
Ill bring some food. What do you guys want me to bring? Like some frozen burgers or buns or some little staples like chips and pop and such?

EricE330ci
05-15-2002, 09:43 AM
Hey Rob,

It was me just before the E46Toronto meet that waved at you when you were entering the 401 off of the DVP.

I might just show up early and cruz up to the beach but I'll be leaving early or I just might watch you guys take off in the morning.

GladdoM3
05-15-2002, 12:05 PM
I am almost 100% sure that i will join you guys for the drive !
I am driving a 2000 celica gts until my car arrives (hopefully within a week or so) I am goin to drive up with you guys to barrie or wasaga and then i have my g/f waiting for me when she is finished work :( so I have to get back to T.O. Yes yes I know ...........the crack of the whip.......but i am sure that when you see her you will want to whip also ...heheehe

See you guys Saturday: Weather permitting !!*devil* *smoke* *wave*

djcontra
05-15-2002, 02:01 PM
W00h00! i can't wait!

i might put on my cold air intake for the trip
it'll probably rob of of some horsepower/torque, but it saves alot on gas. And gas prices right now are EEK!

330DTM
05-15-2002, 05:44 PM
Leave me as maybe, ROB
Cuz I don't think I can make it :(

PCDawg
05-15-2002, 06:03 PM
Man.....this is my first BMW meet with Maxbimmer and i might not be able to make it.....

Im not 100% sure now, some relatives r coming over for the weekend and if they r i'll have to transport them around :(

They havent decided yet but want to come cuz its long weekend..... *fingers crossed* hope they change their mind.
If they come i'm out. :mad:

djcontra
05-15-2002, 10:44 PM
328: Oh no! Who's going to shoot some video without you ?

330DTM
05-16-2002, 01:03 AM
Originally posted by ROB89M3
Mike if you are concerned about getting a ride up to Wasaga, I'll give you a lift no problem. WE NEED A CAMERA GUY !!!*th-up*

Nah, getting the ride isn't the problem.
It's cause I have to do family stuff. GRR, can't bail out this time.
Boourns!

djcontra
05-16-2002, 08:04 AM
We should keep watch here:

Weather Report (http://www.theweathernetwork.com/cities/can/Wasaga_Beach_ON.htm)


so far it's iffy =/

thinair
05-16-2002, 06:59 PM
I'm probably going to bring a video camera (Digital8) and a still camera (35mm SLR). So there:moon:

I'll hopefully get some sort of ok footage, but don't expect miracles for me.

djcontra
05-16-2002, 07:41 PM
i'm going to see if i can bring my digital video camera with firewire. I've also got video in and out on my pc if i bring my other camera.

I dont think my passenger will be competent to shoot good video though. He never took screenarts like i did heheh

thinair
05-16-2002, 07:45 PM
yeah, it's got firewire, and I will be the passenger, it's my friends car (i'm not a member of the BMW owners club....:( , yet). If it doesn't rain, i plan on doing a lot of hanging out the window shots.

djcontra
05-16-2002, 07:46 PM
thinair: nice!
i wont let my friend hold my camera out the window heheh
i dont trust him =)

ryee
05-16-2002, 10:30 PM
yep i do, ill bring it along anyway... i have no passenger to tape in any case...

Lil'Smoothie
05-17-2002, 10:36 AM
Im leaving for Wasaga now......I guess i'll see you boys down there, i'm in my E30 325is so holla at me if you see me

peace!

Phantom
05-17-2002, 11:53 AM
Looks like I may not make it after all. Son's not feeling well......:(. I wont be there if he hasn't improved by tomorrow morning.
It's supposed to be good weather tomorrow too. Damn!!...........:( :( :( :( :( :( :( :( :

djcontra
05-17-2002, 12:46 PM
i just got an email from a nice fellow from roadfly who is interested in bringing his E39 (maybe m5? i dunno), and a Z8

hopefully they can come =)

e30BMWer
05-17-2002, 01:21 PM
*sleep* If I get enough sleep, and have enough time to get my art portfolio done ( wanna get into college, and have my interview next Wednesday).
Anyone want to have a regular car meet? I won't have time to go all the way to Wasaga

SickFinga
05-17-2002, 06:20 PM
add me to the list
but I wonder how many ppl actually going the list here is old and lotsa ppl changed their minds

Mr seville
05-17-2002, 06:32 PM
ya man i can't go anymore either i'm working at a soccer tounament but rob if you wanna pick me up from there cause i'll be there at 7:30am DAMMIT NOT FAIR its over at woodbridge soccer club not far from colossus behind number 7 honda about a 1/4 of a kilometre down that street!!! pleeeeaaaase rob i'm begging you to come pick me up.:( :(

or anyone please come pick me up i'll be the happiest person on that cruise :( :( :(

mario*th-up*

BMW BMXer
05-17-2002, 08:05 PM
Heh Have fun guys, I wish I could but work pevents it, but work=money=paintjob

thinair
05-17-2002, 08:10 PM
Damn, now I'm going to be the only biker there. (....yes I ride BMX, MTB's too)

thinair
05-18-2002, 12:45 AM
Well anyway, like I said, i'll be in a white e36 318is on the side on the onramp at 400 and Hwy 88 (Bradford) with my friend (the driver). If you see us, honk incase we're not paying attention, or have fallen asleep. I'll have an FRS radio on scan, so i'll probably be able to hear anyone using them on any channel. Well join the group. BTW, i'd recommend not driving 'agressively/creatively', the OPP was everywhere on the way to Barrie today, I imagine it'll be the same tomorrow.l

See you folks tomorrow:)

'88 325e
05-18-2002, 10:47 AM
Hope you guys have a safe and good time in Wasaga! I better see some good pics and videos when you get back! Damn I wish the weather was better and my car was in one piece!

L8R,
Dave
*th-up*

BavarianNinja
05-20-2002, 07:18 PM
you guys back yet??? let's see some pics!!