PDA

View Full Version : This guy is ready for a trip to the moon, lol


Boxer2
08-16-2011, 12:46 AM
awful looking wing:puke:, always amazed by the things people do to these poor carsfcplm

http://london.kijiji.ca/c-cars-vehicles-cars-trucks-BMW-325e-W0QQAdIdZ306020154

craz azn
08-16-2011, 01:04 AM
doogee, Red Rocket, and I ran into this piece of work last year. Too funny!

http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=133267

doogee
08-16-2011, 01:10 AM
Hahaha, epic car. I'll never forget his words, "if you take the cone filter off, it adds 30hp"

Red_Rocket
08-16-2011, 01:17 AM
Bahahaha I was wondering when this car was gonna surface. Ya I run it on plane fuel and it puts 270 at the wheels!

cormier
08-16-2011, 01:18 AM
Hahaha, epic car. I'll never forget his words, "if you take the cone filter off, it adds 30hp"

I so wish I was there for that

doogee
08-16-2011, 01:31 AM
My old sighting thread from that night haha:

http://maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=133267


Most epic statement from the thread:


No need for the air freshener. With those kind of speeds it would blow the STANK out

MaxBell
08-16-2011, 02:20 AM
Whoa, I kinda want that...just the rotors, brakes and intake would be nice...

Boxer2
08-16-2011, 11:04 PM
looks like he took his ad down, I guess he must have found out his car was being laughed at:D, love the statements he made about it:D, good times:D:D

craz azn
08-17-2011, 12:36 AM
Not gonna lie, that wing would look sweet on an E30 drift car LOL *drink* Too bad though, I guess funtime is over.