PDA

View Full Version : FS: E30 325i 5spd *$2000*


Oz_Racing
04-29-2010, 11:29 PM
Selling my e30 325i, was gonna be a track car but now i went a better bike so i'm selling my bike and the e30

It's a 87 325i 5spd, power windows, power WORKING sunroof (no leak), 4 dr, dark green with tan interior,

the engine burns oil, i found out what is it but i dont know what the part is called, its some electric valve on the intake.

the car has cone intake
momo steering wheel
eibach springs

the passenger side fender has damage, and rust at the bottome of both front fenders

the underbody is mint!

once again i am only selling cause i want a nice new bike... otherwise i would have put this baby on the track *wiggle*

Oz_Racing
04-29-2010, 11:30 PM
oh yeah chrome rings in the cluster.... BALLIN'!!

Oz_Racing
04-30-2010, 12:53 AM
ecm also has a chip (some ebay one)

Oz_Racing
04-30-2010, 09:33 AM
key thing is i'm ASKING $2000 so shoot offer?

seankim228
04-30-2010, 05:03 PM
Where was this when I was in the market..:( GLWS

Oz_Racing
04-30-2010, 05:25 PM
i was thinking of tracking at that time lol

thanks for bump

Oz_Racing
04-30-2010, 09:39 PM
if anyone wants to come by the shop tomorrow i'll even put it up in the air for you :)

i just want a new bike :(

Oz_Racing
05-01-2010, 05:49 PM
ohhh forgot about the SUPER ULTRA HARDCORE RACE BAR :P plus its red... makes u go faster

SiR
05-01-2010, 06:22 PM
lol saw you in the e36 yesterday... booming stereo.

Oz_Racing
05-01-2010, 06:32 PM
LOL yeah... 4 subs 3 amps... i'm getting a new deck this one doesn't have sub control

EuroSpec_92
05-01-2010, 06:32 PM
what the **** did you do to the bumper.
not saying it in bad bad way cuz it looks pretty cool

Oz_Racing
05-01-2010, 07:09 PM
what the **** did you do to the bumper.
not saying it in bad bad way cuz it looks pretty cool

nah man it was a test gone bad :( thats hood #2 cause the other one opened up and dented, and bumper #3 i couldnt trust any body shop with the car cause last one i left it at took it for a joy ride... and i stopped caring about the poor girl... and now with the bike i have really given up and only drive her during rainy days and nights

Oz_Racing
05-01-2010, 07:11 PM
and 384 on the car... but timing belt, water pump were done 10,000 k ago

jamison67
05-01-2010, 09:03 PM
700?

Oz_Racing
05-01-2010, 10:16 PM
no thanks,
i asked for offers not low balls but thanks

jamison67
05-01-2010, 11:17 PM
well how many offers have u had at that price wit that kinda damage and milage,,,,offer still stands if u get a chang of heart

Oz_Racing
05-02-2010, 03:03 AM
yeah not worth it at that... i could still trailer her to the track if thats the only offer i could live with the bike i got if i HAVE to so something more around the asking price would be great but if not like i said i'll just keep her... got the parking space so no worries...

the damage is a fender.... and the oil that the engine is burning is just from a valve that puts it into the intake... and i opened it to the max i'm going to close it and see how she runs when i get a chance...

but the bike is insuraced and i'm riding right now so dont matter... i would just love the 2nd gear... or another bike if i sell the bike and e30

so no rush, plus the winter i can go ice racing :D

Oz_Racing
05-03-2010, 12:53 AM
so i have a pending deal on the bike... but only if i sell the car... the price until next weekend is 1500$ if gone by the weekend... only IF!

Oz_Racing
05-05-2010, 12:17 AM
so i manually closed the valve today and so far drive great and i dont see oil burning if any

jamison67
05-05-2010, 10:15 PM
no offers yet

Oz_Racing
05-06-2010, 12:42 AM
only 3 but waiting for one guy he's trading his bike for the car plus i put cash... but 1500 is what i have it for till this weekend, but if not then i have to default on my bike being sold and the car goes back up for around 2000 or best offer...

i'm only in hurry to sell by the weekend if it doesn't... then don't matter to me i'll wait till the right buyer comes by... as i will be stuck with my bike and selling the car will pay to fix my gear

Oz_Racing
05-06-2010, 12:43 AM
well how many offers have u had at that price wit that kinda damage and milage,,,,offer still stands if u get a chang of heart

the only damage is to the fender... i dont know what other damage you might see... but like i said both front fenders should be changed if you're about rust... other than that only the passenger fender has a dent the rest of the car is just fine

Oz_Racing
05-13-2010, 03:50 PM
rain day bump

E30M42cab
05-13-2010, 06:41 PM
I though you gave dibs on the strut bar to Sam!

Oz_Racing
05-13-2010, 09:29 PM
I though you gave dibs on the strut bar to Sam!

yeah he should be coming this weekend for it... but the car is still for sale

Oz_Racing
05-19-2010, 11:17 PM
being detailed...PRICE DROP!

Oz_Racing
05-21-2010, 12:00 PM
1200$ anyone?

Oz_Racing
05-22-2010, 02:16 PM
u bimmer guys are slacking, so many pm's but no one to even come look :P... i think a 240 guy might pick this up :P

Oz_Racing
05-27-2010, 12:14 AM
deal pending

Oz_Racing
05-31-2010, 09:53 PM
Sold!

yupyup
06-01-2010, 10:51 AM
Ha-ha 240 guy

Oz_Racing
06-01-2010, 03:26 PM
hehe sry i mean skyline guy :P

hope u enjoy...