PDA

View Full Version : What's to come...


325isStephen
05-03-2009, 03:10 PM
This car

http://i235.photobucket.com/albums/ee305/dutchy_623/2d2.jpg

Whats been done since that picture:

- No tint
- New windsheild
- New rear window

To be done:

- Lower in the front, maybe in the rear
- New front valance
- New fenders
- Fresh paint on the front end
- This
http://i235.photobucket.com/albums/ee305/dutchy_623/DSC_0091.jpg

Steve

86coupe30
05-03-2009, 03:50 PM
going to be lookin fresh then.:cool:

BMW_7
05-04-2009, 12:01 AM
hottt

ZHP_Bimmer05
05-04-2009, 10:33 AM
do you still have your other e30 with the black rims?

325isStephen
05-04-2009, 06:54 PM
Its always been the same car.

ACS_DAN
05-04-2009, 08:48 PM
"stock" suspension?

:D

325isStephen
05-04-2009, 09:05 PM
It is currently.

Sleeves and adjusters are being made, springs will be ordered soon.

ZHP_Bimmer05
05-04-2009, 11:10 PM
so your going back to stockish style?

325isStephen
05-04-2009, 11:11 PM
Yes and no.

craz azn
05-04-2009, 11:35 PM
Ahem, change of plans... Steve twisted my arm into selling him my GC coilovers :( Money talks sooooo well *shakes head* lol

325isStephen
05-04-2009, 11:38 PM
:D

Stance will be here shortly, have to take a 2 week break from blowing my money on the car to do so in europe :(

Will be back with some euro goodies I hope, heh maybe I won't be taking a break from the car *shiner*

More teasers to come before I leave on Wednesday.

325isStephen
05-05-2009, 09:00 PM
Ok, I promised and I deliver.

I picked up the GC's tonight, thanks again Rudy *th-up*

http://i235.photobucket.com/albums/ee305/dutchy_623/2-3.jpg



If only my lips were here, Stance would be in that picture, but I think you can see its going in the right direction.

BMW BMXer
05-06-2009, 10:24 AM
RMs?

325isStephen
05-12-2009, 01:32 PM
Maybe.. :D

So being in Europe I found it necessary to go to a junkyard or two...

Picked up a set of euro trims with doubles of the rear, euro grills, and two euro plate fillers.

Going to go to a few others and see what else I can score.

Pictures to come soon.

craz azn
05-12-2009, 02:52 PM
Bumper trim! Me!! NOWWW.. lol

Hows it going over there dude?

bmwm5lover
05-12-2009, 03:43 PM
Please get me smoked e34 hella lights.

325isStephen
05-12-2009, 07:25 PM
Bumper trim! Me!! NOWWW.. lol

Hows it going over there dude?

Ahaha don't worry broski when I go to the next I will be keeping you in mind, just need a set of front for you, already got rears *th-up*

So uhh, anyone need a euro plate filler :D

Seriously.

Going good over here, Italy was bomb, just got back yesterday, Opa's 80th tomorrow, uncles party friday, club saturday, sunday too, possibly monday.

It's gunna be dope.

How's ish in the port?

craz azn
05-12-2009, 09:36 PM
Ahaha don't worry broski when I go to the next I will be keeping you in mind, just need a set of front for you, already got rears *th-up*

So uhh, anyone need a euro plate filler :D

Seriously.

Going good over here, Italy was bomb, just got back yesterday, Opa's 80th tomorrow, uncles party friday, club saturday, sunday too, possibly monday.

It's gunna be dope.

How's ish in the port?

Wow, sounds like fun over there! You better get a chance to check out the Nurburgring and take some pics for me :P

Got lots going on over here dude, dropped the first coat of paint on the engine bay of the '02, e36 racecar is going to the paint shop sometime this week, got to drive this badass CSL yesterday from storage to the shop, my first E9 I've driven, actually surprisingly tight and solid feeling.

http://img517.imageshack.us/img517/5545/200905111414.jpg

And spent all day cleaning up dads CSL, inside, out, underneath even lol. Tomorrow's gonna be hustle day to get all the trims and shit off the e36 so its bare for paint... :cool:

325isStephen
05-13-2009, 09:27 AM
Sick man, get at er, e36 is definitely coming along eh, I have seen sooo much e36 rice over here, one had e46 m3 rep rims and two tone paint LOL.

Also saw a taxi with keskins
http://i235.photobucket.com/albums/ee305/dutchy_623/Keskins.jpg

I almost shit my pants, seem's alot of taxi's and cars got rimmmmsss. Seen a bunch of new m5's and a couple new m3's.

**** the csl, I wanna drive an m1 :D

BMW BMXer
05-13-2009, 10:37 AM
^ Thats ****in wild.

325isStephen
05-13-2009, 10:43 AM
Going to Rotterdam tomorrow to roam around, will definitely snap some more pictures of "euro" cars if I see some.

325isStephen
05-18-2009, 05:39 PM
Didn't get any pictures of euro cars, but did pick up some more goodies :D

Euro smilies and a set of brand new euro grills.

richie_s999
05-18-2009, 06:33 PM
Sounds like your having a blast over there, just don't take the camera out in the "red" light district....:P

I've so been wanting to go to Holland to see my family there, heard its an amazing country, can't wait to see the pics from your trip.

Cheers dude!!!

325isStephen
05-19-2009, 04:03 AM
Sounds like your having a blast over there, just don't take the camera out in the "red" light district....:P

I've so been wanting to go to Holland to see my family there, heard its an amazing country, can't wait to see the pics from your trip.

Cheers dude!!!

Oh don't worry i've been, and gotten a picture taken with a hooker. Did that when I was 13 haha.

I don't even have that many pictures from Holland, but lots from italy.

craz azn
05-22-2009, 12:19 AM
This thread is calling for updates :D

325isStephen
05-22-2009, 05:24 PM
I can haz poke?



http://i235.photobucket.com/albums/ee305/dutchy_623/teaserrr.jpg