PDA

View Full Version : spotted: *wanna-be* BMW M6 - (pics)


EMPOWERD
09-04-2008, 03:01 PM
Chillin' at Yorkville last night and noticed some tool parked his Aston V8 Vantage. Nice ride, but if he wanted an M6 so badly, why didn't he just buy one? Who the hell puts M6 replica-style wheels on a $160k car?? I wonder if Aston actually copied BMW's style and are offering these as an option.

spoony_prelude
09-04-2008, 03:48 PM
thats sad! to much money and absolutely no taste, i actually prefer the stock rims over the M6 rims!
jay

Sneaky
09-04-2008, 04:45 PM
Those are the stock wheels, and they look nothing like M6 Wheels.


So OP, is the owner still a tool?

Boots R
09-04-2008, 04:48 PM
Those are the stock wheels, and they look nothing like M6 Wheels.


So OP, is the owner still a tool?

Nothing like m6 rims? You really are ****ing stupid. They look almost identical.


http://maxbimmer.com/forums/attachment.php?attachmentid=80239&stc=1&d=1220555025


http://i94.photobucket.com/albums/l120/c_duone/DSC00765.jpg

Sneaky
09-04-2008, 04:50 PM
Nothing like m6 rims? You really are ****ing stupid. They look almost identical.


http://maxbimmer.com/forums/attachment.php?attachmentid=80239&stc=1&d=1220555025


http://i94.photobucket.com/albums/l120/c_duone/DSC00765.jpg


Their not identical, I guess I'm rocking CSL reps then. M6 Wheels have a distinct look. In the pics of those Miro Replica wheels you posted, they look kind of simlar. But in person OEM M6 wheels look like no other. But yea I guess Im an Idiot because of your ignorance.

Gamite
09-04-2008, 04:54 PM
They look pretty damn close to me.

Sneaky
09-04-2008, 05:03 PM
http://lawin.smugmug.com/photos/279398580_MQ5PJ-XL.jpg

http://lawin.smugmug.com/photos/262167755_7DDUz-X2.jpg





http://englishrussia.com/images/volga_m6/m6.jpg

rodo
09-04-2008, 05:07 PM
Their not identical, I guess I'm rocking CSL reps then. M6 Wheels have a distinct look. In the pics of those Miro Replica wheels you posted, they look kind of simlar. But in person OEM M6 wheels look like no other. But yea I guess Im an Idiot because of your ignorance.


yours are MUCH further from CSL reps than the Aston's are to M6 reps.

Boots R
09-04-2008, 05:12 PM
Their not identical, I guess I'm rocking CSL reps then. M6 Wheels have a distinct look. In the pics of those Miro Replica wheels you posted, they look kind of simlar. But in person OEM M6 wheels look like no other. But yea I guess Im an Idiot because of your ignorance.

Chillin' at Yorkville last night and noticed some tool parked his Aston V8 Vantage. Nice ride, but if he wanted an M6 so badly, why didn't he just buy one? Who the hell puts M6 replica-style wheels on a $160k car?? I wonder if Aston actually copied BMW's style and are offering these as an option.


Now who's ignorant.

Sneaky
09-04-2008, 05:13 PM
yours are MUCH further from CSL reps than the Aston's are to M6 reps.

True, that doeset change the point. The rims look similar, same style but they aren't identical. Maybe its because I'm a designer and pay more attention to details but I can probability find 15 differences in between the two wheels.

Sneaky
09-04-2008, 05:16 PM
Now who's ignorant.


Its still you.

You don't give a shit about the wheels, you're just on my nuts. Quoting me and disagreeing with something I say in every thread. That's what makes you ignorant.


I just think the OP shouldn't be so quick to call some random person a tool.

Furious
09-04-2008, 05:45 PM
who cares, My car is a wanna be M3. so **** you all

Quack
09-04-2008, 05:50 PM
who cares, My car is a wanna be M3. so **** you all

damn poser, get out:P

rost12
09-04-2008, 06:56 PM
Them are the new factory AM wheels. Yes, they look like M6 rims.

AM is still way more beautiful than BMW though. Just too bad that I don't fit that well in them :(

Jon@Bimmersport
09-04-2008, 07:07 PM
who cares, My car is a wanna be M3. so **** you all


YEAH! my brotha! lol

To get really technical (and gay/immature/i know it all)...the difference is in the size of the split in the spoke, and the way it splits the spoke, and the curvature of each spoke. Considering the finish of OEM vs OEM is kind of similar, and they also have 5 spokes each...apart from the emblem to me they look pretty close.

kevin325
09-04-2008, 07:26 PM
YEAH! my brotha! lol

To get really technical (and gay/immature/i know it all)...the difference is in the size of the split in the spoke, and the way it splits the spoke, and the curvature of each spoke. Considering the finish of OEM vs OEM is kind of similar, and they also have 5 spokes each...apart from the emblem to me they look pretty close.

OMG! JONNY BLAAAZE!

T.Dot_E30
09-04-2008, 11:27 PM
So OP, is the owner still a tool?

No, but im pretty sure you make a better one.


Now who's ignorant.

+1

Qube
09-05-2008, 12:26 AM
DEFINITELY better looking that M6 reps.

EMPOWERD
09-05-2008, 12:37 AM
I just think the OP shouldn't be so quick to call some random person a tool.

I was "quick" to call him a tool.. because he sure dressed (and acted) like one when I saw him get out and throw the keys to the valet guy. Dusch-bag extraordinare.

mattowalker
09-05-2008, 07:44 PM
Hell Ill take either who cares what wheels are on it

europrince
09-05-2008, 08:32 PM
the rims look good on both cars, so it's all good

MVPIRES
09-06-2008, 03:46 PM
I wanna be an M6 also!!!! http://www.maxbimmer.com/forums/attachment.php?attachmentid=79952&stc=1&d=1219355963

ShortShifter
09-07-2008, 04:18 PM
Well I don't see a dif...oh wait yeah there is a bmw symbol on the M6 wheels....yeah you're right TOTALLY different wheels!

Who does that??

King Luis
09-08-2008, 12:47 AM
who's got the picture of arguing on the internet?

ShortShifter
09-08-2008, 09:43 AM
You mean this one??

http://movementarian.com/wp-content/uploads/2008/01/arguing_on_the_internet.jpg

ShortShifter
09-08-2008, 09:45 AM
Or this one??

http://okaycity.com/gallery/albums/userpics/10001/xkcdwrongoninternet.jpg

ShortShifter
09-08-2008, 09:48 AM
lol

http://bp1.blogger.com/_2DRQFJXeljk/RwmD4kDI9tI/AAAAAAAAAAw/lOF8yfYPNtI/s320/gtfo12zb1.jpg

Sneaky
09-08-2008, 12:32 PM
Or this one??

http://okaycity.com/gallery/albums/userpics/10001/xkcdwrongoninternet.jpg


LOL

uber e36
09-13-2008, 09:45 PM
http://lawin.smugmug.com/photos/279398580_MQ5PJ-XL.jpg

I've decided this will be my next car... *mw*

rendered
09-15-2008, 12:10 AM
was this right after you saw me in yorkville randy?