PDA

View Full Version : my new baby :) E34


Bavaria
08-27-2008, 11:40 PM
so here it is, i have been shopping around for a while, i thought its a steel, 89 E34 525, with 280 K, i know its a lot, but its in great condition, the leather has not been touched for some reason, everything works fine, engine however seems to need work, kinda bumpy and stuff.... anyone can recomend a good mechanic? that would be great, maybe someone off this forum?

list of things that i will do
1) fix whatever engine needs
2) clear front and back signals
3) shadowline it
4) tint
5) new speakers
6) rims ACS
7) clean bumps and bruises
8) lowered
9) Ac schnitzer rims, doesnt have to be real.
and i want the windows to go up and down faster, anyone know what i can do?

does anyone wanna guess how much i paid for this beauty? ;)

zackman17
08-27-2008, 11:43 PM
1,400? nice ride

Bavaria
08-27-2008, 11:52 PM
close

zackman17
08-27-2008, 11:53 PM
close

1200..

Bavaria
08-28-2008, 12:54 AM
yup

zackman17
08-28-2008, 12:56 AM
yup

lmao that is crazy ive wanted one of these that is a good price interior looks almost mint good job man

Bavaria
08-28-2008, 01:02 AM
it is mint like you wont believe, thats one of the things that made me buy the car!

bimmer_5er
08-28-2008, 10:37 PM
Sweet pick up, you will become addicted to moding it lol