View Full Version : My Demon Eyes

02-12-2002, 01:39 PM
not installed yet

02-12-2002, 01:40 PM
Sweet! Congrats. When are they going on? Did you buy them from UUC?

02-12-2002, 01:41 PM
where can I ge that connecrtor ???


02-12-2002, 01:42 PM
Bliss as soon as I get that damn european connector.
I got em from Evolution Racing

02-12-2002, 01:47 PM
I was planning on getting those from there too. Where are they made and how much are they selling them for? How much more is that connector? Thanks.

02-12-2002, 01:54 PM
I dunno from where are they, the guy said german, but I'm pretty sure it's bullshit.
They don't have em anymore. I got everything for 630 + tax.

02-12-2002, 01:56 PM
oh forget about connectro, I went to T + C yesterday and the guy said that the connector is $19 each. I need two.
But it's special order and I have to wait from 7 - 10 days.(yeah right) and to use those I have to cut my wires. I'm pretty sure that there is a some kind of adapter from 900x to this connector.

02-12-2002, 01:58 PM
Do you know if they're going to be getting anymore? Or any other stores in the GTA that carry them?

Well, hope you get those connectors soon so you can have those sweet lights working!

02-12-2002, 02:01 PM
Dunno, try to call em, i think they can get em

02-12-2002, 02:35 PM
They look like In-pro's. They are either made in Germany or Taiwan. You are gonna have to replace the bulbs for the rings though, since the ones that you have should be kinda yellow.

I gotta get a pair next month. 630+tax is a good price.


02-12-2002, 03:57 PM
what bulb should I get for the rings?

02-12-2002, 05:48 PM
Thats sweet man, your the first person I know in Toronto that has them.

02-12-2002, 07:22 PM
Check your email.

02-12-2002, 08:39 PM
hey SickFingas.......do they come all installed like that in the headlights??

so all u hafta do is pop them in??

02-12-2002, 08:40 PM
yep they demon eyes were installed in the headlights

02-12-2002, 09:56 PM
Those look like In-Pro headlights or headlights that bavarian auto sells with the demon eyes installed already using wedge bubls for the rings.

Or are they actually JP's kit which are already assembled into the euroheadlights?

02-12-2002, 09:58 PM
it says DJAUTO on the glass

02-13-2002, 01:40 AM
Do you know the color of the angeleyes (demon eyes) when they turn on or you haven't tried?

If it's sort of like the piss yellow color that you see on th eE39 5 series angel eyes, then it's probably the In Pro kit.

If it's whitish blue, then it's JP's kit.

02-18-2002, 12:37 AM
they are inpro's... i know cos i have inpro's too :D

yeah but you can change the wedge bulbs to some kind
of hyperwhite bulb or something to get em brighter.